فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۳ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۸۹۲۷۴
انتشار: ۰۱:۵۳ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۴

ویسی: تقدیر باعث شد الان زنده باشم

عصر ایران
سرمربی استقلال‌خوزستان در روزهای تعطیلات لیگ ایران سری به اردوی تیم‌ملی در اتریش زد و بازی ایران ـ شیلی را از نزدیک تماشا کرد.

سرمربی استقلال‌خوزستان در روزهای تعطیلات لیگ ایران سری به اردوی تیم‌ملی در اتریش زد و بازی ایران ـ شیلی را از نزدیک تماشا کرد.

عبدالله ویسی در مورد دلیل تصمیمش به "ورزش سه" می‌‌گوید: حتما می‌ دانید که من بیشتر تمرینات تیم‌ملی را تماشا می‌کنم و زمانی که فهمیدم تیم‌ملی قرار است با شیلی بازی کند، برنامه ریزی کردیم تا روز بازی ایران ـ شیلی و همچنین تمرینات قبل ازاین بازی را از نزدیک تماشا کنم. البته می‌ خواستم تمرینات تیم شیلی را هم نگاه کنم که نشد.

او ادامه داد: زمانی که به اتریش رسیدم مدام دنبال این بودم که محل تمرینات شیلی را پیدا کنم و درست زمانی که متوجه شدم تمرینات این تیم کجاست، روز قبل بازی بود و دیگر دیدن تمرینات این تیم فایده ای نداشت. یادتان باشد که کی‌روش مربی بسیار بزرگی است و نت برداشتن از تمرینات این تیم بسیار به من کمک می‌ کند. من از هر جلسه تمرینی تیم‌ملی 20 جلسه تمرینی برای استقلال‌خوزستان طراحی می‌ کنم.

سرمربی استقلال‌خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا دیگر مربیان ایرانی هرگز به تمرینات تیم‌ملی هم نمی‌ روند گفت: من دلیل این را نمی‌ دانم شاید آنها فکر می‌ کنند خودشان همه چیز را بلد هستند و شاید هم به این نتیجه رسیده اند که همین قدر دانش شان از فوتبال برای آنها کافی است. اما من هدفم فراتر از این صحبت ها است و دوست دارم هر روز چیزهای بیشتری یاد بگیرم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که تمرینات تیم ها را از نزدیک ببینم.

ویسی از حضورش در تمرینات بایرن مونیخ و دورتموند خبر داد: من برنامه ریزی کردم تا در پایان لیگ به آلمان سفر کنم و تمرینات دورتموند و بایرن مونیخ را از نزدیک ببینم. الان نامه نگاری کرده ام و اگر جواب مثبت بیاید حتما به تمرینات این دو تیم خواهم رفت.

او در پاسخ به این سوال که چرا برای ال کلاسیکو به اسپانیا سفر نکرد هم گفت: من می‌ خواستم این کار را بکنم اما شرایط حضور در ال کلاسیکو برایم فراهم نشد. واقعا ناراحت شدم که دو خبرنگار ایرانی در آن حادثه کشته شدند. شاید اگر من هم به بارسلونا رفته بودم با آن دو خبرنگار برمی گشتم و الان من هم در این دنیا نبودم. شاید تقدیر اینطور بوده که من به این کشور سفر نکنم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ویسی
ارسال به دوستان
چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا