فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۱۱۲۲
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۴

رضایی: هر چه زدیم به در بسته خورد

عصر ایران
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: در بازی امروز برابر فولادخوزستان هر چه زدیم به در بسته خورد.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: در بازی امروز برابر فولادخوزستان هر چه زدیم به در بسته خورد.

به گزارش فارس، غلامرضا رضایی در خصوص شکست یک بر صفر برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: باخت در بازی امروز را همین الان فراموش کردیم و به بازی بعدی‌مان برابر ذوب‌آهن فکر می‌کنیم به هر حال فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

وی ادامه داد: تیم ما معمولا در دقایق پایانی بازی خطرناک است و موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه حریفان ایجاد می‌کند اما متاسفانه در بازی امروز هر چه زدیم به در بسته خوردیم. البته شانس هم با ما یار نبود و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

رضایی خاطرنشان کرد: سفر سختی به عربستان داشتیم و برای بازی امروز بازیکنان کمی خسته بودند. از فردا ریکاوری کرده و خود را برای بازی برابر ذوب‌آهن آماده می‌کنیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نفت تهران
ارسال به دوستان
مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود