کد خبر ۳۹۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۲۶-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۱۶۳۰
انتشار: ۱۸:۱۲ - ۲۶-۰۱-۱۳۹۴

رعنا با یک چشم در سوگ مادر اشک می‌ریزد (+عکس)

عصر ایران
چهار سال پیش همسر سمیه نیمه شب در حالی که زن و فرزندانش خواب بودند ظرف اسید را بر روی سر آنها خالی کرد و موجب سوختگی بدن، سر و صورت همسر و دخترش و نابینایی دختر خردسال خود شد.
رعنا دخترکی که چند سال قبل در یک شب سیاه قربانی اسید پاشی پدر معتاد خود شد این روزها با یک چشم در سوگ مادرش اشک می ریزد.

به گزارش ایرنا، شاید ماجرای دردناک زندگی این خانواده از روزی آغاز شد که پدر خانواده آبرو، آینده و زندگی خود و خانواده خود را به پای اعتیاد به باد فنا داد و این اعتیاد سرآغازی شد برای روایتی که حتی نوشتن از آن بسیار دشوار است.

سخت ترین لحظات این ماجرا از آن کودکی است که با فریاد از خواب معصومانه خود پرید و مادر جوانش را دید که چهره اش همرنگ روزگارشان سیاه شده و آن لحظه بود که متوجه شد سیاهی اسید خشم پدر یکی از چشم های او را نیز برای همیشه به روی دنیا بسته است .

شاید یکی دیگر از دشوارترین لحظات این ماجرا نیز از آن مادر جوانی است که پس از طی کردن یک زندگی سخت و زجرآور حتی رغبت نداشت در آینه به تصویر سوخته خود بنگرد و شاید بارها و بارها با دیدن عکس های پیشین خود آه و افسوس، مرهم زخم های جان خسته اش شده بود.

نباید فراموش کنیم بدترین و بدترین خاطره این ماجرا از آن نازنین کوچولویی است که شاهد این ماجرا بوده و خدا رو شکر در این حادثه اسید پاشی، آسیبی به او وارد نشد.

و به یقین سیاه ترین و درد آورترین لحظات از آن پدر و مادری است که با هزاران دشواری فرزند خود را بزرگ کرده و با هزاران شادمانی او را در لباس سفید عروس به خانه بخت فرستادند و این روزها رخت عزای دختر خود را بر تن دارند.

رعنا با یک چشم در سوگ مادر اشک می‌ریزد (+عکس)

*خبر تکان دهنده بود


چهار سال پیش همسر سمیه نیمه شب در حالی که زن و فرزندانش خواب بودند ظرف اسید را بر روی سر آنها خالی کرد و موجب سوختگی بدن، سر و صورت همسر و دخترش و نابینایی دختر خردسال خود شد.

گفته می شود برادر شوهر سمیه نیز در این حادثه دهشتناک دخیل و متهم بوده است.

طی این سال ها سمیه و دختر مصدومش با رنج و مشقت فراوان زندگی و درمان خود را پیگیری می کردند و پرونده اسید پاشی در بم نیز روال خود را طی می کرد.

اما زندگی زجرآور سمیه روز گذشته (سه شنبه) به دلیل عارضه ریوی و تنگی نفس ناشی از سوختگی با اسید در یکی از بیمارستان های تهران غریبانه و مظلومانه به ایستگاه آخر رسید.

با وجود پیگیری های انجام شده مسوولان ذیربط اعلام جزییات این پرونده را به روزهای آتی موکول کرده اند.

خبرها تاکنون حکایت از آن دارد که جنازه این قربانی اسید پاشی به شهرستان بم منتقل شده است.
برچسب ها: اسیدپاشی ، تنگی نفس
ارسال به دوستان
ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید