فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۱۸۴۶
انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۴

ارتش: دست هر متجاوز را قطع خواهیم کرد

 جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش وظیفه حراست از آسمان های بلند این کشور اسلامی، آب های سرزمینی و حدود و ثغور کشور را برعهده دارد و با قدرت برای اجرای این ماموریت آماده است و دست هر متجاوزی را نیز قطع خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سرتیپ امیر عبدالرحیم موسوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم افزود: دشمنان نتوانستند تهدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند و به حول و قوه الهی هرگز در این زمینه موفق نخواهند شد.

وی ادامه داد: فرزندان جان برکف انقلاب در ارتش، امروز در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارند و می دانیم موضوعاتی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ما مطرح می کند بهانه ای بیش نیست و اختلاف ما با نظام سلطه بر روی اصول، آرمان ها و کیان انقلاب اسلامی است.

موسوی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ظلم، سلطه، زیاده طلبی و خوی استکباری مخالف است و درد آنها نیز دین و اعتقادات ما می باشد.

این فرمانده نظامی گفت: متاسفانه کشورهای سلطه پذیر امروز همه نیروهای نظامی خود را در خدمت اهداف و خواسته های دشمنان استکباری قرار داده اند و چند کشور آلت دست استکبار با محوریت عربستان سعودی به میل و دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن حمله می کنند.

موسوی اظهار داشت: سعودی ها قبل از این از درون فرو ریخته بودند و ظاهر خود را حفظ کردند ولی امروز شاهد افول این ظاهر پوشالی آنها هستیم.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی قدرت نظامی یک وسیله دفاعی، بازدارنده و نماد صلح و آرامش است و نظامیان ما در عین توانمندی نظامی و اشراف اطلاعاتی و تسلط بر مناطق عملیاتی، پیوسته منادی صلح و دفاع از آرمانها و ارزش های اسلامی و دفاع از حق علیه باطل هستند.

موسوی گفت: ما به خاطر روحیه ظلم ستیزی و آرمان خواهی خود همواره با زیاده خواهان رو به رو هستیم و باید بتوانیم از ارزش های خود دفاع کنیم بنا بر این هر روز بر آمادگی و قدرت خود در ارتش می افزاییم.

وی ادامه داد: امروز عشق متقابل بین مردم ایران و ارتش جمهوری اسلامی بی نظیر است، متاسفانه دشمنان این پیام را در دوران اول انقلاب خوب نفهمیدند و تمام تلاش خود را برای انحلال ارتش به کار گرفتند و حتی مقابل پادگان های ارتش تجمع و مانع ورود کارمندان می شدند و در و دیوارها نیز پر از شعار علیه ارتش بود.

موسوی با اشاره به ابتکار امام راحل در نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش گفت: ارتش در آن فضای ناآرام، از همان ابتدای پیروزی انقلاب دریافته بود که در خدمت اسلام و انقلاب بودن چه عزتی دارد، ارتش دریافت که به ملت تعلق دارد و پیشمرگ آنها می باشد و به دشمنان پیام داده که ایران اسلامی خالی از مدافع نیست.
برچسب ها: ارتش
ارسال به دوستان
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)