فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۰۴۰
انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴

کیانی: لک می‌تواند 10 تک به تک بگیرد

عصر ایران
مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی پیش از بازی با سایپا غافلگیر شد و مجید جلالی با دسته گل او را شوکه کرد.

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی پیش از بازی با سایپا غافلگیر شد و مجید جلالی با دسته گل او را شوکه کرد.

کیانی با خوشحالی از صدرنشینی صحبت کرد و در همین خصوص بعد از بازی با سایپا گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

با حمایت هواداران بردیم
بازی با سایپا سخت بود و شرایط خاص خودش را داشت.ما به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم و در حالی که عقب بودیم توانستیم پیروز شویم. آقای جلالی تیم خوبی درست کرده اما بچه ها در نیمه دوم با جان ودل کار کردند و این برد شیرین را بدست آوردیم. ما یک اشتباه کردیم و گل خوردیم اما در اواخر بازی خیلی خوب بردیم. هواداران با شعارهایشان باعث شدند ما ببریم و مدام به ما می گفتند که نفت باخته و این فرصت بود تا دوباره صدرنشین شویم و البته سایپا در نیمه دوم روی ضد حملات برنامه داشت ولی در مجموع ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم . به هر حال در این بازی ها باید برد حتی اگر در بعضی از دقایق خوب نباشیم.

لک توانایی گرفتن 10 تک به تک را دارد
ما همین انتظار را از حامد لک داشتیم و و او واقعا در این بازی عالی کار کرد.او اگر همینطور ادامه دهد هم می تواند به تیم ملی کمک کند و هم به تراکتور.اگر او در چند بازی آینده هم همینطور باشد که خیال ما از دروازه راحت می شود. در اینصورت خیال ما هم راحت است که یک دروازه بان 6 دانگ درون دروازه است. او باید همیشه همینطور باشد. از جوانان و امید صبا دوست من بوده و می توانم بگویم این توانایی را دارد که در هر بازی 10 موقعیت تک به تک را بگیرد.

جلالی با دسته گل برای من را شوکه کرد
آقای جلالی قبل از این بازی من را شوکه کرد. او مرد بزرگی است و افتخار این را داشتم که شاگرد او باشم. من شاگرد آقای پورغلامی و مطهری بودم و به همین دلیل به سمت نیمکت سایپا رفتم. اما وقتی آقای جلالی برای من دسته گل آورد واقعا غافلگیر شدم و از ایشان ممنون هستم.

احترام آندو واجب است
من و آندو رفیق های چند ساله هستیم و آندو هم از من بزرگتر است و هم کاپیتان تیم ملی پس احترامش واجب است. در بازی با سپاهان هم اتفاقی بین ما نیفتاد و من به بازیکن خودمان گفتم، احترام آندو را نگه دارند چون بزرگتر تیم است.

هر بازی برای ما حکم فینال دارد
ما باید در چند بازی آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم و خیلی مهم است که در این بازی ها امتیاز کامل را بگیریم چون فاصله امتیازی در بالای جدول کم است. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.البته نفت هم تیم خوبی است و به خاطر بازی های آسیایی نفت تهران خسته بودما هم خسته هستیم اما چاره ای نداریم.

در این 4 بازی به پول فکر نمی کنیم
ما هم برای بازی با نسف قارشی خسته هستیم اما هنوز برای صعود از گروه مان امیدوار هستیم و با یک ریکاوری خوب جلوی این تیم بازی می کنیم. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا در دو بازی آینده پیروز شویم و بتوانیم بعد از سه سال به مرحله بعدی صعود کنیم.در این شرایط بهتر است از مشکلات مالی صحبت نکنیم و برای این 4 بازی همه چیز را فراموش کردیم و به پول فکر نمی کنیم.
برچسب ها: کیانی
ارسال به دوستان
قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس)