فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۸۴۹
انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۴

خودکشی در برج میلاد

 صبح روز پنجشنبه ۳ اردیبشهت یک زن میانسال از طبقه سوم برج میلاد خود را به پایین پرتاب کرد .
 
به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بار یک دختر دانشجو قبل از تکمیل برج میلاد خود را به پایین پرتاب کرد و پس از چند خودکشی در محل این برج، اقدامات لازم در طبقات بالای برج انجام شده بود.
 
روابط عمومی برج میلاد نیز با اشاره به جزییات حادثه خودکشی زنی میانسال در برج میلاد گفت : صبح امروز خانمی حدوداً ۴۸ ساله که به گفته یکی از نزدیکانش با قصد قبلی و برای خودکشی وارد برج میلاد تهران شده بود، خود را به طبقات تجاری رسانده و با استفاده از خلوتی محیط به صورت ناگهانی از طبقه ۴ لابی (طبقات تجاری) خود را به پایین پرتاب کرد که در نهایت به فوت نامبرده منجر شد.
 
براساس اعلام ماموران نیروی انتظامی و کارشناسان قوه قضاییه مستقر در صحنه فوت، این اتفاق در ساعت ۹:۴۳ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۳ اردیبهشت ماه ۹۴ رخ داده است.
 
ماموران نیروی انتظامی و قوه قضاییه در حال بررسی علل و عوامل خودکشی وی هستند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برج میلاد ، خودکشی
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم