فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۹۸۳
انتشار: ۲۲:۵۲ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۴

آل‌نعمه: ذوب آهن بهترین تیم ایران نیست

عصر ایران
مدافع باتجربه فولادخوزستان می‌ گوید باید شکست مقابل السد قطر و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به فراموشی بگذارند و تمام تمرکزشان را روی مهمترین هدفشان یعنی قهرمانی لیگ بگذارند.
مدافع باتجربه فولادخوزستان می‌ گوید باید شکست مقابل السد قطر و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به فراموشی بگذارند و تمام تمرکزشان را روی مهمترین هدفشان یعنی قهرمانی لیگ بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه در مورد شکست یک بر صفر مقابل السد قطر و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: لیگ قهرمانان عملا برای ما تمام شده، یک بازی با لوکوموتیوتاشکند مانده که آن هم تاثیرگذار نیست و فقط مربوط به جابجایی تیم ها در جدول می‌ شود. جا دارد که به مجموعه فولاد خسته نباشید بگویم چون با توجه به اتفاقاتی که در این مدت برای تیم ما افتاده، باز هم توانستیم خوب نتیجه بگیریم و در دور رفت مسابقات باخت نداشته باشیم. این در حالی است که ما جزو مدعیان این فصل لیگ نیز هستیم و واقعا باید به فولادی ها تبریک بگویم.

او در مورد کمبود بازیکنانشان ادامه داد: در مورد تیم مان باید بگویم که آنقدر بازیکن کم داریم و نفرات هر بازی مشخص است که تیم های حریف نیاز ندارند فولاد را آنالیز کنند ولی با این وجود تیم ما امسال فوق العاده کار کرده و با توجه به شکست و نتایج تساوی که تا چند وقت پیش به دست آوردیم اما باز هم جایگاهمان در جدول خوب است. امیدوارم بتوانیم ناکامی لیگ قهرمانان را جبران کنیم.

مدافع سرخپوشان اهواز در مورد فشردگی بازی ها نظرش را اینگونه بیان کرد: مسلما فشردگی بازی ها به ما فشار آورده و این قضیه در بازی با السد نمود پیدا کرد. این را بگویم که ما واقعا شانس برد را داشتیم و السد به جز گلی که به ثمر رساند و یک تک به تک که علی سلیمی آن را گرفت، هیچ موقعیت خاصی نداشت. ما نیمه دوم فشار روی این تیم را بیشتر کردیم اما متاسفانه اتفاقی به نفع ما رخ نداد و السد امتیاز گرفت.

وقتی از این بازیکن سوال شد که روی گل دریافتی چه کسی مقصر بود پاسخ داد: در آن صحنه تمرکزمان را از دست دادیم، دقیقه 41 توپ لو دادیم و اشتباهات پشت سر همی که انجام شد باعث شد که حریف از عمقمان به گل برسد. نمی‌ توان گفت که اشتباهات فردی رخ داده بلکه السدی ها روی کار گروهی شان به گل رسیدند. بچه های خط هافبک و خط دفاع در آن صحنه با هم تعارف کردند و گل خوردیم.

آل‌نعمه در پایان در مورد دیدار با ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن تیم خوبی است اما اینکه بعضی ها می‌ گویند بهترین تیم ایران است را قبول ندارم زیرا جایگاهش در جدول نشان دهنده کیفیت شان است. اما آنها همیشه خوب فوتبال می‌ کنند من با آقا یحیی کار کرده ام و می‌ دانم که خیلی برای تیم زحمت می‌ کشد. بنابراین بازی سختی داریم تلاش می‌ کنیم روند خوبمان را ادامه بدهیم، انشاالله با نزدیک شدن به روز بازی بیشتر نقاط ضعف و قوت مان را پوشش بدهیم. 4 هفته حیاتی را پیش رو داریم، تمام تمرکزمان را می‌ گذاریم که قهرمان شویم و اگر نشد سهمیه بگیریم تا سال بعد در آسیا حضور داشته باشیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ذوب آهن
ارسال به دوستان
اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده