فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۱۶۱
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴

نگرانی باهنر بعد ار رفع تحریم‌ها چیست؟

عصر ایران
وی به نوع دیگر دلواپسان اشاره کرد و گفت: اما اینکه کسی بگوید مملکت را می فروشند یا جاسوس هستند و یا در حال ذبح کشور هستند این ظلم است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان تحریم ها چیزهایی را عادت کرده ایم و نگران آن هستیم تا بعد از زمان رفع تحریم ها هم ماندگار شود گفت: عده ای در تحریم ها به نان و نوایی رسیدند آیا اینها بعد از تحریم ها ما را رها می کنند یا باز هم بازی درمی آورند که کاری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر عصر شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 1+5 گفت: در داخل کشور اگر افراد دارای نظر نسبت به مذاکرات را به دو عده تقسیم کنیم عده ای مشهور به دلواپسان هستند و برخی از آنها تصور می کنند می خواهند مملکت را به فروش برسانند و عده ای هم معتقدند که بدون تفاهم کاری جلو نمی رود و همه چیز بدتر می شود.

وی ادامه داد: اینها که دلواپس هستند به دو نوع تقسیم می شوند یک نوع دلواپسی بنابر این است که به فرماندهان خود اعتماد داریم و دشمن را با وجود قوی بودن غیر قابل اعتماد می دانیم که این نوعی دلواپسی است و در زمان جنگ تحمیلی هم چنین چیزی وجود داشت؛ چرا که در آن دوران نیز به فرماندهان خود در جبهه ها اعتماد داشتیم و دشمن غیرقابل اعتماد بود.

باهنر به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اعتماد به تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و گفت: هر زمانی که رهبر معظم انقلاب بیاناتی که درباره مذاکرات هسته ای فرموده اند تاکید داشتند که به دیپلمات های خودمان اعتماد داریم؛ بنابر این دلواپسی در این محدوده ممنوع است.

وی به نوع دیگر دلواپسان اشاره کرد و گفت: اما اینکه کسی بگوید مملکت را می فروشند یا جاسوس هستند و یا در حال ذبح کشور هستند این ظلم است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین به عده ای دیگری از افرادی که نسبت به مذاکرات نظر می دهند اشاره کرد و گفت: برخی اظهار می کنند که اگر توافق نشود چیزی حل نخواهد شد اما من معتقدم مشکلات اقتصادی که در مملکت وجود دارد و دولت یازدهم آنها را به ارث برده همه اش به تحریم ها برنمی گردد بلکه 50 درصد آن مربوط به تحریم ها و باقی آن به کارها و رویکردهای اشتباه بازمی گردد.

باهنر تصریح کرد: ما به دنبال بازی برد- برد هستیم و روی این موضوع جدی می باشیم اما اگر رقیب بخواهد به برد- باخت تبدیل کند ما نیز آمادگی اش را داریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تحریم ها ، باهنر
ارسال به دوستان
هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه