فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۸-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۵۶۸
انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۸-۰۲-۱۳۹۴

اولتیماتوم دولت به خودروسازان درباره آلودگی

بر اساس مصوبه دولت، خودروسازان داخلی موظفند برای اخذ استاندارد یورو 6 یا یورو 4، زمان‌بندی خود را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان محیط زیست ارائه دهند.

روزنامه خراسان نوشت: بر اساس مصوبه روزهای اخیر هیأت دولت که به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، اعلام شده است که شرکت‌های خودروساز در داخل کشور موظفند برنامه زمان‌بندی مربوط به اخذ استاندارد یورو 6 یا یورو 4 با نصب فیلتر جاذب ذرات معلق برای خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین درون‌شهری و برون‌شهری و نیز نصب DPF روی تمام خودروهای سواری، وانت و ون دیزلی را تا تاریخ اول شهریورماه از طریق وزارت صنعت به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه کنند.
برچسب ها: آلودگی ، خودروسازان
ارسال به دوستان
جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه