فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۴۰۰۳
انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۴

کرمانی‌مقدم: فردا ریسکی بازی می‌کنیم

عصر ایران
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر در بازی فردا مقابل سایپا امتیازی بگیریم در لیگ برتر ماندنی خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر در بازی فردا مقابل سایپا امتیازی بگیریم در لیگ برتر ماندنی خواهیم بود.

به گزارش فارس، مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم فوتبال راه‌آهن که در غیاب فرهاد کاظمی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا حاضر شده بود درباره وضعیت تیم راه‌آهن گفت: ما هفته قبل خوب نبودیم چرا که هر تیمی روز خوب و بد دارد و در بازی با سپاهان از خوش‌شانسی این تیم ما خوب نبودیم. اما این هفته تمرینات خوبی کرده‌ایم و بچه‌ها از نظر روحی برگشته‌اند و می‌دانند سه بازی مهم داریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند صحبت‌های فرهاد کاظمی را در زمین پیاده کنند.
وی درباره اینکه چقدر شانس برای راه‌آهن قائل است که این تیم در لیگ برتر باقی بماند اظهار داشت: دو بازی ما با رقبای مستقیم‌مان است. اما بدانید تیم راه‌آهن ماندنی است و فرهاد کاظمی مرد روزهای سخت است و ما هم دل هستیم و از فردا با یک برد شیرین کارمان استارت بزنیم.
مربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه فرهاد کاظمی قول داده بود این تیم سقوط نکند اما راه‌آهن الآن کاندیدای سقوط است، تصریح کرد: همان زمانی که ما به این تیم آمدیم هم راه‌آهن کاندیدای سقوط بود. بزرگان تیم برای راه‌آهن زحمت می‌کشند اما باور کنید ما فقط یازده بازیکن داریم و هرچند که نباید این را بگویم اما نیمکت قوی نداریم هرچند که دست به دست هم داده‌ایم تا همدل باشیم و از فردا کار را استارت بزنیم و مطمئن باشید اگر فردا امتیاز بگیریم در لیگ برتر ماندنی هستیم.
کرمانی‌مقدم در مورد اینکه تیمش برای بازی فردا مصدوم یا محرومی دارد، یا نه،‌گفت: مصدوم نداریم و فقط رامین رضاییان محروم است.
وی تصریح کرد: ما روی تیم سایپا کار کرده‌ایم و آقای کاظمی با بچه‌ها خیلی تمرین کرده‌ایم البته من الان نمی‌توان تاکتیک تیمی‌امان را بیان کنم و بگویم چه تاکتیکی داریم. البته با تاکتیک کاظمی فردا برنده می‌شویم البته ریسکی بازی کنیم تا برای بردن برویم چون چیزی برای از دست دادن نداریم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر فروش باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان گفت: ما که پیشکسوت پرسپولیس محسوب نمی‌شویم! من و پرسپولیس با هم کاری نداریم. من فقط چون این تیم را دوست دارم آرزو می‌کنم که پرسپولیس به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد تا هواداران این تیم شاد بشوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: راه آهن
ارسال به دوستان
زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر چربی شکمی و دیابت نوع ۲ قطر: مخالف عوارض ایران بر تنگه هرمز هستیم / خط تماس مستقیم ایران - آمریکا برای تنگه هرمز / ممکن است کشورهای عربی خلیج فارس صندوق 300 میلیارد دلاری ایران را تامین می کنند