فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۵۴۰۸
انتشار: ۲۰:۵۹ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۴

قلعه‌نویی: فرهاد مجیدی بیاید و همه چیز را بگوید

عصر ایران
امیر قلعه نویی بعد از شکست سنگین برابر تراکتورسازی امیدش برای کسب سهمیه را هم از دست داد.

امیر قلعه نویی بعد از شکست سنگین برابر تراکتورسازی امیدش برای کسب سهمیه را هم از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی مسوولیت باخت را برعهده گرفت و پاسخگوی خبرنگاران بود:

از مردم معذرت می خواهم

از مردم به خاطر این باخت معذرت می خواهیم و به تراکتور تبریک می گویم. ما برخلاف روند بازی گل خوردیم و روی موقعیت های معمولی گل خوردیم و روی گل سوم کمر تیم شکست. بازیکن در زمین تلاش می کند و از ترس اینکه برزای اخراج شود او را تعویض کردم. فکر می کنم آقای زرگر در کارت دادن به این بازیکن اشتباه کارت داد. به هر حال این بازی از شانس بد ما بود.

روی موقعیت های معمولی گل خوردیم

من کاری به اقای تونی کاری نداریم و اگر من هم بودم از برد خوشحال می شدم. شاید از این موقعیت های تراکتور در هر بازی 20 بار پیش بیاید اما ما روی این موقعیت های معمولی گل خوردیم. تعویضی های ما موثر نبودند و در بازی های بزرگ تعویض ها مهم است اما بازیکنان تعویضی امروز به ما کمکی نکردندو بازیکنان مقصر نبودند و باخت گردن من است.

مسوولیت باخت ها با من است

مسوولیت فنی تمام این اتفاقات بعهده من است. ما باید نیم فصل تیم را تقویت می کردیم. دربی همیشه برای تماشاگران حساس است و این بازی هم مهم است وبازیکنان تمام تلاششان را می کنند. مشکلات درون خانوادگی به ما ضرر زد و شاید در یارگیری باید بهتر کار می کردم اما مشکلات مالی این اجازه را نداد.هنوز وضعیت باشگاه مشخص نیست ومساله واگذاری هم به ما ضربه زد و هفت ماه است بازیکنان ما پول نگرفتند. البته ما نباید بهانه بیاوریم و باز هم می گویم بهترین بازی ما تیم فصل نیمه اول بازی با تراکتور بود.

ما روی فروزان سرمایه گذاری کردیم

من طالب لو را دوست دارم اما ببینید او در راه آهن چند بازی کرد؟ فکر کنم از عابدزاده هم کمتر بازی کرد. من او را دوست دارم و خوشحالم او را به خانواده اش بازگردانم. ما روی یک دروازه بان سرمایه گذاری کردیم و به او بازی دادیم و شاید هم اشتباه کردیم اما همه تیم ها همینطور است و مگر تیم های دیگر وقتی دروازه بانش گل می خورد بازیکن را عوض می کنند.

فرهاد مجیدی بیاید و همه چیز را بگوید

از او در مورد اختلافات با رحمتی و تیموریان سوال کردند که گفت: مقصر حتما من هستم. بازیکن از باشگاه پول نگرفته؛ من چه کار کنم؟ فرهاد مجیدی خودش بیاید همه چیز را بگوید. به هر حال بازیکن نیم فصل پول می خواست. کدام مربی با این شرایط می ماند اما من ماندم و به خاطر دلم این کار را کردم. وقتی مسائل مالی پیش می آید این مشکلات هم هست. ما باید مسلمان و رضایی را در نیم فصل می گرفتیم اما نشد. باز هم می گویم مسوول این اتفاقات من هستم و بعضی از بازیکنان هم در حد خودشان نبودند. اما من مقصر هستم.
برچسب ها: قلعه نویی
ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد