فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۰ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۵۵۹۰
انتشار: ۰۲:۱۰ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۴

پوری حسینی: مجلس به مزایده اصرار دارد

عصر ایران
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: یکسری هم به دنبال این بودند که نقدی این 2 باشگاه را بخرند که قطعا در صورت چنین پیشنهادی در اولویت خواهند بود.
 رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: یکسری هم به دنبال این بودند که نقدی این 2 باشگاه را بخرند که قطعا در صورت چنین پیشنهادی در اولویت خواهند بود.
عبدالله پوری حسینی در گفت و گو با کاپ در رابطه با طرح دوفوریتی مجلس برای لغو مزایده چهارم اظهار داشت: این طرح فعلا فقط در حد حرف بوده و اصلا در مجلس مطرح نشده است. هر زمان که در صحن مجلس مطرح شد و نمایندگان نیز به دوفوریتش رای دادند، آن وقت من می توانم درباره اظهارنظر کنم.
وی در واکنش به صحبتهای نجف نژاد که اعلام کرده صد درصد مزایده لغو می شود، افزود: من با دوستان در مجلس صحبت کردم و نظر خیلی از نمایندگان را پرسیده ام. آنها نه تنها با لغو مزایده موافق نیستند، بلکه به برگزاری مزایده چهارم بسیار هم اصرار دارند چون طبق قانون باید این مزایده را برگزار کنیم و واگذاری انجام شود. این نظر شخصی نجف نژاد بوده و دلیلی ندارد که من هر کسی اظهارنظر کرد، پاسخش را بدهم.
رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: من مطمئنم که این مزایده در زمان مقرر انجام می شود. البته من در جایگاهی نیستم که پاسخ نمایندگان مجلس را بدهم اما طبق قانون عمل می کنیم.
پوری حسینی درباره انتقاداتی که نسبت به همزمانی بازی آسیایی پرسپولیس و مزایده این باشگاه در تاریخ 29 اردیبهشت می شود، عنوان کرد: پرسپولیس تا به حال در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را آورده است و در کوران این مسابقات نیز 3 مزایده برای این باشگاه برگزار شده است. قطعا اگر قرار بود این تیم ضربه ای بخورد، در دوره های قبلی نیز اینطور می شد. در ضمن ما روز 29 اردیبهشت برنده مزایده را اعلام نمی کنیم و سه شنبه هفته آینده فقط پاکت ها را باز خواهیم کرد.
وی ادامه داد: مطمئن باشید که مزایده چهارم هیچ تاثیری روی بازی این تیم با الهلال ندارد و متولیان این باشگاه هم تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری تغییر نخواهند کرد چون پرسپولیس تا چند ماه آینده به مالک جدید واگذار نمی شود و به شکل دولتی اداره خواهد شد.
پوری حسینی در پایان در خصوص مشتریانی که برای مزایده چهارم حضور پیدا می کنند، گفت: ما با هیچ خریداری مذاکره نخواهیم کرد چون تا قبل از اینکه سپرده حضور در مزایده را واریز نکنند، ما از قصد آنها برای حضور در مزایده خبر نداریم. البته من خوش بین هستم که این بار مزایده ها برنده داشته باشد. یکسری هم به دنبال این بودند که نقدی این 2 باشگاه را بخرند که قطعا در صورت چنین پیشنهادی در اولویت خواهند بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سرخابی ها
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)