فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۶۷۳۱
انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۴

منصوریان: هیچ کس حق نفت را ندید

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و در ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و در ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با الاهلی عربستان بازی می‌کنیم. پس از دیدار مقابل العین امارات که مشخص شد صعود ما به مرحله بعدی قطعی است گروه آنالیزمان را روی الاهلی عربستان گذاشتیم. ما در سه جبهه می‌جنگیدیم و تا آخرین ثانیه لیگ برتر شانس قهرمانی داشتیم. اکنون همراه با پرسپولیس از گروهمان در آسیا صعود کردیم. در این مرحله با الاهلی عربستان بازی داریم. به حریفمان خوشامد می‌گویم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و در ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم. اگر با دو گل حریف را شکست دهیم خیلی خوشحال‌تر می‌شویم.

وی افزود: ما هوادار نداریم. خواهشم از هواداران پرسپولیس، استقلال و آذری‌ها این است که نفت تهران را حمایت کنند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با شرایط برگزاری بازی در ورزشگاه تختی موافقت نکردند و بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود. از اینکه الاهلی نمی‌تواند در ورزشگاه تختی تمرین کند عذرخواهی می‌کنیم. اگر فردا 5 تا 10 هزار نفر به ورزشگاه بیایند به اندازه 50 تا 100 هزار نفر می‌بینیم.

سرمربی نفت تهران در ادامه تاکید کرد: تک تک بازیکنان حریف را آنالیز کردیم. کارمان سخت است. پشتوانه یار دوازدهم را پیدا نکردیم. انتظار آن صد هزار نفری که از پرسپولیس را حمایت می‌کنند را نداریم. متاسفانه به صورت میلی‌متری قهرمانی را از دست دادیم. گلایه‌ام این است که چرا هیچ کسی نفت تهران را نمی‌بیند. بسیاری از گل‌هایمان را در دقایق 90 به ثمر رساندیم. اگر آن جو به راه نمی‌افتاد می‌توانستیم گل بزنیم. تیمی جوان داریم که میانگین سنی آن 23 سال است. اگر نفرات امیدمان را هم حساب کنیم. این میانگین کاهش پیدا می‌کند. دیروز در برنامه نود در مورد همه چیز صحبت شد اما حق نفت ضایع شد. باید از آذری‌ها عذرخواهی کنیم ولی در مقابل برای سپاهان هم احترام قائلیم. ما برای خودمان می‌جنگیدیم و می‌خواستیم از جوانانمان دفاع کنیم. خودم هم جوان هستم و اگر دو، سه سال به عقب بازگردیم می‌توانستم بازی کنم. وحید حمدی‌نژاد اینجا حضور دارد. او می‌داند در کل سال زحمت کشیدیم ولی شرایط به شکلی که می‌خواستیم پیش نرفت. اکنون نماینده ایران هستیم و نگاهمان ملی است. پرچم سه رنگ ایران روی دست راستمان قرار دارد و با تمام وجود مبارزه می‌کنیم. امیدوارم پرسپولیس ایران و نفت ایران نماینده شایسته‌ای در آسیا باشند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که تیم‌های ایرانی از میزبانی تیم‌های عربستانی همیشه آسیب دیدند و آیا نگران این مسئله در بازی برگشت نیستند و نمی‌خواهند این کار را در بازی رفت جبران کنند عنوان کرد: یعنی حریفمان را اذیت کنیم؟! الشباب عربستان تجربه بسیار خوبی برایمان بود. همین جا از مسئولان الشباب عربستان تشکر می‌کنم و از باشگاه خواستم تقدیرنامه‌ای برای AFC و الشباب عربستان به خاطر بازی جوانمردانه ارسال کنند. در سفری که به عربستان برای بازی با الشباب داشتیم بدون هیچ مشکلی و طی 28 دقیقه از فرودگاه بیرون آمدیم. ما به آنها قول دادیم و 15 دقیقه از فرودگاه خارج شوم که این اتفاق هم با تلاش‌های احمد ابراهیمی افتاد. رسم مسلمانان میهمان‌نوازی است. امیدواریم الاهلی عربستان هم به اندازه الشباب میهمان‌نواز باشد و جدای از نتیجه‌ای که به دست می‌آید دو تیم مسلمان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی افزود: دیشب برایمان از شب بازی با تراکتورسازی تلخ‌تر بود چراکه هیچ کس حق نفت را ندید و پس از پایان مسابقه با رحیم زارع نماینده مجلس صحبت کردند و به دلیل اینکه می‌دانستم او خیلی در مسائل فوتبال پیگیری می‌کند گفتم حق ما را هم جستجو کند. قصد بی‌احترامی به سپاهان را نداریم و نمی‌خواهیم نتیجه را برگردانم. من آرزویم این بود که توپ ارسلان مطهری به گل تبدیل می‌شد که همه شایستگی‌های نفت را می‌دیدند.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه آیا تیمش به خاطر از دست دادن قهرمانی لیگ برتر روحیه‌اش تضعیف نشده است اظهار داشت: ما با حریفانی دست و پنجه نرم می‌کردیم که جزو قدرت‌های ایران بودند. نمی‌دانم کسی در اینجا جو تبریز را تجربه کرده است یا نه. وضعیت ورزشگاه تبریز مثل جو ورزشگاه لیورپول و دورتموند بود و نشاط زیادی وجود داشت که باعث می‌شد موی تن انسان حرکت کند. اینکه ما توانستیم بازی سه بر یک باخته را 3- 3 کنیم اتفاق بزرگی بود. تیم ما حکم یک ماشین‌خردکن را پیدا کرده که هر چیزی که در مسیرش باشد خرد می‌کند و اگر نتوانیم تیمی را شکست دهیم این نشان می‌دهد که آنها چقدر قدرتمند بودند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: منصوریان
ارسال به دوستان
مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر چربی شکمی و دیابت نوع ۲ قطر: مخالف عوارض ایران بر تنگه هرمز هستیم / خط تماس مستقیم ایران - آمریکا برای تنگه هرمز / ممکن است کشورهای عربی خلیج فارس صندوق 300 میلیارد دلاری ایران را تامین می کنند این شهر خنک ایران مقصد محبوب گردشگران تابستانی شد(+عکس) ترامپ: ایران آماده امتیاز دادن بود، سنا کار را سخت کرد برج تلویزیونی ژیژکف؛ یکی از جالب ترین ها در جهان / سکوی پرتاب موشک نیست! (+تصاویر) آپارتمان مسکونی والا؛ معماری جالب هندسی در قم (+عکس) تصویری از پسر ناصرالدین شاه با لباس سنتی قاجاری اگر این داروها را می‌خورید، مراقب آفتاب باشید