فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۷۰۳۴
انتشار: ۲۱:۰۹ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۴

فرمانده پلیس الانبار برکنار شد

عصر ایران
رییس شورای اداری استان الانبار گفت داعش می خواهد بخش های دیگری از الانبار را اشغال کند و هدف اصلی آن برقراری ارتباط میان الرمادی و فلوجه است.
وزارت کشور عراق بعد از سه روز از تسلط داعش بر الرمادی و عقب نشینی نیروهای امنیتی از آن، کاظم محمد فارس فرمانده پلیس استان الانبار را برکنار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه ، وزارت کشور عراق ، هادی رزیج کساء را به عنوان فرمانده جدید پلیس الانبار منصوب کرد.

محمد سالم الغبان وزیر کشور عراق با صدور بیانیه ای از فرمانده جدید خواست فورا کار خود را آغاز کرده  و مکانی جدید برای فرماندهی پلیس انتخاب و پلیس الانبار و الرمادی را بازسازی کند.

وزارت کشور به دلایل برکناری فرمانده پلیس اشاره ای نکرد.

دولت حیدر العبادی نخست وزیر عراق گفته است کسانی که خیانت کرده اند باید منتظرمجازات سنگین باشند.

العبادی از تابستان گذشته به بازسازی نیروهای مسلح اقدام کرده است. صدها افسر اخراج و تعدادی از آن ها مجبور به استعفا شدند.

نیروهای عراقی حمله داعش را در نزدیکی الرمادی دفع کردند

پلیس و نیروهای حامی دولت اعلام کردند نیروهای داعش شب گذشته به نیروهای دولتی در منطقه حصیبیه شرقی که بین شهر الرمادی و پایگاه نظامی «الحبانیه» قرار دارد حمله کردند.

امیر الفهداوی فرمانده نیروهای عشایر سنی حامی دولت گفت:« نیمه شب اعضای داعش بعد از حملات خمپاره ای به مواضع ما حمله کردند ولی بعد از چهار ساعت درگیری توانستیم حمله آن ها را خنثی کنیم.»

رییس شورای اداری استان الانبار گفت  داعش می خواهد بخش های دیگری از الانبار را اشغال کند و هدف اصلی آن برقراری ارتباط میان الرمادی و فلوجه است.

با افزایش فشارها برای بازپس گیری شهر الرمادی یک مسؤول محلی از مردم خواست برای آزادسازی این شهر به پلیس و ارتش بپیوندند.

شاهدان عینی در الرمادی اعلام کردند اعضای داعش مواضع دفاعی تشکیل داده و به بمب گذاری منطقه پرداخته اند.

نیروهای دولتی با کمک نیروهای مردمی شیعی در پایگاه نظامی نزدیک الرمادی برای بازپس گیری این شهر آماده می شوند.

مسؤلان محلی نیز تاکید کردند 500 نفر در تسلط داعش بر الرمادی کشته شدند و سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد بیش از 40 هزار نفر از شهر فرار کرده اند.

یک افسر ارتش عراق که فرماندهی چند خودروی زرهی را قبل از حمله داعش به الرمادی برعهده داشت گفت  اعضای داعش در الرمادی به انباری بزرگ از مهمات  دست یافتند که برای جنگ در ماه های آینده برای آنها کافی است.

یک افسر که خواست نامش فاش نشود نیز اعلام کرد پیامد تسلط داعش بر انبارهای سلاح الرمادی به مراتب از تصرف این شهر بدتر است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: الانبار ، العبادی
ارسال به دوستان
ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟