فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۸۸۵۴
انتشار: ۱۶:۵۸ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۴

توضیحات قنبرزاده در مورد اظهارات سعید آذری

عصر ایران
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: آذری با عصبانیت صحبت کرده اما انتظار نداشتم او با این نوع ادبیات همه چیز را به رگبار ببندد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: آذری با عصبانیت صحبت کرده اما انتظار نداشتم او با این نوع ادبیات همه چیز را به رگبار ببندد.

به گزارش فارس، منصور قنبرزاده در خصوص اظهارات شب گذشته سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آ‌هن مبنی بر اینکه نفتی‌ها از تمرین این تیم در ورزشگاه تختی جلوگیری کردند گفت: اول از همه باید بگویم که من قصد پاسخگویی به سعید آذری را ندارم و برای او و باشگاه ذوب‌آهن احترام خاصی قائل هستم اما ادبیاتی که آذری در مصاحبه با خبرگزاری فارس‌ داشته مشخص بوده که او عصبانی است و به نظرم در عصبانیت باید الفاظ کنترل شوند و من هم اگر بخواهم در عصبانیت پاسخ بدهم شایسته دو باشگاه نفت و ذوب‌آهن نیست. آن هم در حالی که این دو تیم مورد توجه فوتبال‌دوستان هستند و با ذکر این مسئله که قصد پاسخگویی ندارم تنها به چند نکته اشاره می‌کنم.

وی ادامه داد: آذری گفته من (قنبرزاده) در جلسه حضور پیدا نکرده‌ام و یک فردی که سنش بالا بوده در این جلسه شرکت کرده است اما من باید بگویم که اولا در جلسه پیش از بازی که جلسه هماهنگی است هیچ گاه مدیران باشگاه‌ها شرکت نمی‌کنند چراکه این جلسه برای هماهنگی مسابقه، نوع رنگ پیراهن و اخطارهای بازی است و این جلسه در سطح سرپرستان تیم‌ها برگزار می‌شود نه مدیران عامل و برای هیچ بازی از سوی سازمان لیگ مدیران باشگاه‌ها دعوت نمی‌شوند و من هم روز گذشته به این جلسه دعوت نبودم که بروم.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: اما بعد از اینکه متوجه شدم سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در این جلسه شرکت کرده با بهروان تماس گرفتم و به او گفتم با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در این جلسه هست و برای احترام به او از من هم دعوت می‌کردید تا به این جلسه می‌آمدم که بهروان گفت طبق مقررات مدیران باشگاه‌ها نباید در این جلسه شرکت کنند و سطح این جلسات برای سرپرستان تیم‌ها است اما چون آذری در این جلسه شرکت کرده ما نخواستیم به او بی‌احترامی شود و دلیل نرفتن من به این جلسه هم همین بود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه آذری عنوان کرده یک فرد سن بالا در جلسه هماهنگی شرکت کرده افزود: باید بگویم که رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت سابقه‌ای 10، 15 ساله در این زمینه دارد و معمولا هم افراد با تجربه به عنوان سرپرست انتخاب می‌شوند و ما هم سرپرست خودمان را به این جلسه فرستادیم و اینکه سن ایرانیان بالا است فکر نمی‌کنم مشکل داشته باشد و یا جای ورود به این مسائل برای برخی به دست بیاید.

قنبرزاده درباره اینکه مسئولان ذوب‌آهن مدعی شدند اجازه تمرین در زمین ورزشگاه تختی به آنها داده نشده گفت: درباره این مسئله باید بگویم چه در لیگ و چه در جام حذفی هیچ گاه زمین اصلی را به تیمی نمی‌دهند. سوال من این است که آیا زمانی که استقلال و پرسپولیس با هم بازی دارند زمین اصلی ورزشگاه آزادی را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا تمرین کنند؟ تیم میزبان موظف است زمین تمرین تهیه کند نه اینکه زمین اصلی بازی را در اختیار حریف قرار دهد چراکه اگر قرار بود آنها و ما در یک روز در زمین تختی تمرین کنیم قطعا کیفیت زمین پایین می‌آمد.

وی افزود: خود ما برای بازی با تراکتورسازی که به تبریز رفتیم در زمین اصلی تمرین نکردیم و زمین تمرین ما در پادگان لشگر 31 عاشورای تبریز بود یا همین ذوب‌آهن زمین تمرینش را در اختیار ما گذاشت ما هم اعتراضی به این مسئله نکردیم چراکه در همه بازی شرایط همین است حتی ما اعلام کردیم که تیم نفت هم در زمین اصلی تمرین نکند و فقط برای مسابقه وارد زمین تختی شود و شما بروید تحقیق کنید ببینید بعد از بازی ما با صبای قم که آخرین بازی ما در لیگ و در تهران بود آیا ما دیگر در زمین تختی حضور پیدا کردیم یا نه؟ به همین دلیل ما اعلام کردیم که به جای یک جلسه زمین تمرین حاضر هستیم دو جلسه زمین تمرین تهرانسر را در اختیار باشگاه ذوب‌آهن قرار دهیم و این موضوع را کتبا اعلام کردیم و هیچ بی‌احترامی هم نکردیم هرچند که ذوب‌آهنی‌ها به ورزشگاه تختی رفتند و تمرین هم کردند اما به هر حال این ورزشگاه مسئول و نگهبان دارد و مشخص است که آنها جلوی ذوب‌آهنی‌ها را می‌گیرند اما ما بی‌احترامی نکردیم.

قنبرزاده درباره اینکه آذری عنوان کرده تاریخ زمان فینال جام حذفی به درخواست نفت تغییر کرده افزود: درباره تاریخ مسابقات اختیار با سازمان لیگ است و اگر بنا بر ادعای سعید آذری سازمان لیگ تحت نفوذ باشگاه نفت است این مسئله‌ای است که خود مسئولان سازمان لیگ باید پاسخگوی آن باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم توضیحات من کافی باشد اما بنا نداشتم در عصبانیت مثل آذری پاسخ بدهم چون برای سعید آذری و باشگاه ذوب‌آهن احترام قائلم هرچندکه از نظر سنی هم 10، 12 سالی از آذری بزرگ‌تر هستم اما به خودم اجازه نمی‌دهم که بخواهم به آذری اساعه ادب کنم و قطعا در فرصتی مناسب به صورت خصوصی با آذری صحبت می‌کنم اما انتظار نداشتم او با این ادبیات همه چیز را به رگبار ببندد.
برچسب ها: قنبرزاده
ارسال به دوستان
قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم