فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۹۸۰۶
انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴

عبداله زاده: تنها مشکل من، گذرنامه است

عصر ایران
بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان می گوید به دلیل اینکه شش ماه از خدمت سربازی او گذشته است، مجوز خروج او به همراه تیم ملی امید صادر شده است.

بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان می گوید به دلیل اینکه شش ماه از خدمت سربازی او گذشته است، مجوز خروج او به همراه تیم ملی امید صادر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، احمد عبداله زاده که به دلیل مسایل مربوط به کارت پایان خدمت، فصل گذشته از همراهی تیم فولاد خوزستان بازمانده بود درباره شرایط فعلی خود می گوید: به دلیل اینکه شش ماه از خدمت سربازی ام گذشته است، مجوز خروج را برای من صادر کردند اما متاسفانه به دلیل اینکه برای یکی از اردوهای تیم ملی، در فرودگاه، گذرنامه ام را گرفتند و تحویل قسمت تخلفات اداره گذرنامه شده است، نمی توانم در اردوی اخیر تیم ملی امید در ترکیه حضور داشته باشم.

وی در این رابطه ادامه داد: باید نامه نگاری هایی برای آزاد شدن گذرنامه ام صورت می گرفت که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و فکر می کنم به همین دلیل نتوانم در اردوی اخیر امیدها شرکت داشته باشم. البته اخیرا در بعضی از رسانه ها شنیدم که عنوان می کردند من مصدوم هستم در حالی که اینطور نیست و در آمادگی کامل به سر می برم و اگر نتوانم در اردوی اخیر شرکت کنم تنها به دلیل گذرنامه ام است.

عبداله زاده ادامه داد: متاسفانه در سال گذشته بدشانسی های بسیاری آوردم، به دلیل اتفاقی که افتاد متاسفانه من بازی های لیگ برتر، بازی های آسیایی فولاد، حضور در جام ملت های آسیا به همراه تیم ملی وحضور در مقدماتی بازی های المپیک به همراه تیم امید را از دست دادم و شاید بتوان گفت این محرومیت تاثیر زیادی روی آینده من داشت. اما باز هم می خواهم با تلاش مضاعف برگردم و انشالله بازهم خودم را نشان دهم.

او در رابطه با دعوت به تیم ملی ورفتار کارلوس کی روش گفت: بسیار خوشحالم که در طول دوران بازیگری ام با این مربی بزرگ و حرفه ای کار می کنم، وی من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و پس از پایان آن اردو به من، حسین ماهینی و بختیار رحمانی گفت ما دو هفته دیگر با ترکمنستان بازی داریم و تیم ملی ایران برای 70 میلیون ایرانی است و با توجه به چند ماه دور بودن شما از فوتبال نمی توانم در این بازی از شما استفاده کنم. اما با توجه به شرایط تان تمرینات پیش فصل و بدنسازی ابتادی فصل را جدی بگیرید تا در فرصت دیگر بتوانید برای تیم ملی کشورتان به میدان بروید.

عبداله زاده در پایان راجع به تیم فصل آینده خود گفت: طبق صحبت هایی که مسئولین در این رابطه انجام دادند من می توانم در یکی از تیم های نظامی بازی کنم و بین تیم های ملوان و تراکتورسازی، با توجه به درخواست شان، اگر من را بخواهند و با توجه به تصمیم گیری مسئولین ذیربط می توانم انشالله در سال آینده در یکی از این دو تیم به میدان بروم.
برچسب ها: تیم ملی ایران
ارسال به دوستان
تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند