فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۱ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۲۶۸۷
انتشار: ۰۴:۴۱ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۴

میناوند: برانکو باید از پرسپولیس برود

عصر ایران
مهرداد میناوند با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش درباره اتفاقات اخیر این تیم صحبت کرد.
 مهرداد میناوند با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش درباره اتفاقات اخیر این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق پرسپولیس و اشتورم گراتس اتریش در ابتدا با اعلام اینکه کسانی هستند که به دنبال عدم نتیجه گیری پرسپولیس هستند گفت: در این چند وقت اخیر رفتار ضد و نقیضی در این تیم مشاهده می شود. به نظرم کسانی هستند که نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد و دوست دارند در چاله باشد. البته امیدوارم من در این رابطه اشتباه کرده باشم اما از ظواهر امر این مساله دیده می شود.

میناوند با تمجید از برانکو ایوانکوویچ انتقاداتی را نیز متوجه این مربی کروات پرسپولیس داشت: برانکو مورد تایید است و از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین هاست. اما زمانی که برانکو از ایران رفت می دانست این باشگاه پول ندارد. اما بعد از آن هیات مدیره جدید به تیم اضافه شدند. من به اعضای دیگر هیات مدیره که ورزشی نیستند کاری ندارم اما سوالم از آقایان زادمهر و عبدی این است که چرا تاکنون کاری برای پرسپولیس نکرده اند و دست روی دست گذاشته اند. کمترین انتظار از این دو عزیز که خودشان در این تیم بوده اند این است که نگرانی هواداران را برطرف کنند و مایه امیدواری شوند اما هر روز فقط وعده حضور یک بازیکن را باید در رسانه ها بشنویم.

وی ادامه داد: آقای عبدی شما فصل گذشته روی نیمکت این تیم بودی. اکنون چه شده که با همین شرایط وعده قهرمان شدن پرسپولیس را میدهی و این شعار را در دهان آقای برانکو هم می گذارند که تیم باید قهرمان شود و این پتانسیل را دارد. اگر این توانایی را دارد چرا در فصل گذشته چنین اتفاقی نیفتاد؟

میناوند در ادامه گفت: آقای برانکو وقتی بازیکنان موردنظرت را نمی توانند بگیرند باید بروی. پارسال در این تیم زحمت کشیدی و از نظر فنی شرایط تیم کاملا متحول شد اما مسلما این تیم نیاز به تقویت اساسی دارد. آقایان چرا کریم باقری را که در تمام زمینه ها می تواند مهره ای تاثیرگذار و یک وزنه برای تیم باشد را بازی نمی دهند و اینطور او را به بازی گرفته اند؟ 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط فصل گذشته تیم گفت: اکنون زمان زیادی نداریم و آقایان سیاست فصل گذشته را در پیش گرفته اند و می خواهند بلایی که سر علی دایی آورده اند را بر سر برانکو بیاورند. فصل قبل هم تنها در رسانه ها می گفتند با فلان بازیکن مذاکره شده و بعد از آن هیچ خبری نشد. از آقای برانکو می خواهم بیشتر از این مراقب باشد.

میناوند در ادامه صحبت هایش گفت: من طرفدار پرسپولیسم، هیچ وقت هم به دنبال پست در این تیم نیستم و از 20 کیلومتر باشگاه هم رد نمی شوم. اما سوالم این است که چرا باید شخصی که ماهیتش مشخص است و از همه نظر مورد انتقاد قرار گرفته این روزها باید برای پرسپولیس خرج کند. چرا این آقا باید هزینه های تیم را بپردازد و اتفاقات فصل گذشته برای تیم تکرار شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور