فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۳۳۰۸
انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۴

گرمای هوا در تهران به ۴۱ درجه می‌رسد

عصر ایران
آسمان تهران امروز صاف است و پدیده خاصی نخواهیم داشت ، اما از فردا بعد از ظهر در شهرهای جنوبی استان باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی افزایش دمای هوای تهران تا ۴۱ درجه سانتیگراد در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، "رفیعی" کارشناس هواشناسی، اظهار داشت: برای سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر، در برخی از مناطق استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب سمنان، یزد، شرق کرمان، سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان،‌ بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد و گرد و غبار پیش‌بینی شده است.

همچنین از فردا سه‌شنبه در استان‌های قم، مرکزی، شمال اصفهان و جنوب استان تهران، باد و گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

رفیعی با اشاره به سرعت وزش باد در ‌شرق دریای عمان ادامه داد: در سه روز آینده روند افزایش دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.

همچنین وی گفت: آسمان تهران امروز صاف است و پدیده خاصی نخواهیم داشت ، اما از فردا بعد از ظهر در شهرهای جنوبی استان باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: بیشینه دمای امروز تهران 39 در جه، فردا 40 و چهارشنبه 41 درجه خواهد بود و کمینه دمای هوای تهران نیز فردا 28 درجه پیش‌بینی می‌شود.
ارسال به دوستان
زیردریایی تحقیقاتی پس از کشفی بزرگ زیر یخ‌های قطب جنوب ناپدید شد گرما در چند شهر اروپا رکورد زد/ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه این نان قند خون را کنترل و از دیابت پیشگیری می کند «حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟