فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۳۳۱۱
انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۴

افخم به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیوست

عصر ایران
محمدجواد ظریف پس از بازگشت به تهران با اشاره به دیدارهایی که در جریان این مذاکرات داشته، اعلام کرد: روز سه‌شنبه دوباره به وین باز خواهد گشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان شب گذشته به منظور پیوستن به تیم مذاکره کننده هسته‌ای به وین سفر کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بر اساس برنامه از پیش تعیین شده شب گذشته از وین به کشور بازگشت و بامداد دوشنبه وارد تهران شد، مرضیه افخم به منظور پیوستن به تیم مذاکره کننده هسته‌ای به وین سفر کرد.

محمدجواد ظریف پس از بازگشت به تهران با اشاره به دیدارهایی که در جریان این مذاکرات داشته، اعلام کرد: روز سه‌شنبه دوباره به وین باز خواهد گشت.

مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 در سطح معاونان وزرای خارجه همچنان ادامه دارد و هیأت‌ها پس از روز 10 تیر نیز در وین باقی مانده و به مذاکرات برای دستیابی به یک توافق جامع خوب ادامه خواهند داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت