فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۴۴۲۰
انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۴

دغاغله: می خواهم با اسکوچیچ تاریخ را تکرار کنم

عصر ایران
مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در این تیم خیلی بدشانسی آورد و از ابتدا مصدومیت مانع بازی اش شد و سپس به دلایلی روی نیمکت نشست، برای لیگ پانزدهم راهی فولادخوزستان شده تا زیرنظر اسکوچیچ که در ملوان نیز سرمربی اش بوده به کارش بپردازد.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در این تیم خیلی بدشانسی آورد و از ابتدا مصدومیت مانع بازی اش شد و سپس به دلایلی روی نیمکت نشست، برای لیگ پانزدهم راهی فولادخوزستان شده تا زیرنظر اسکوچیچ که در ملوان نیز سرمربی اش بوده به کارش بپردازد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دغاغله در مورد اینکه چرا فولاد را برای ادامه راهش انتخاب کرد، گفت: من چند پیشنهاد داشتم همه آنها را بررسی کردم و دیدم فولاد بهترین گزینه است و این را به خوبی می دانستم که مربی این تیم من را می شناسد. به هر حال فولاد تیم شهر خودم است و دوست داشتم در اهواز بازی کنم. یکی از دلایلی که من به این تیم آمدم این است که به عنوان یک اهوازی واقعا برای اهواز دل می سوزانم و با دل و جان کار می کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد می تواند در فولاد به دوران اوجش بازگردد یا خیر پاسخ داد: انشاالله که همین طور باشد. من دلم می خواهد به دوران اوجم برگردم و برای تیمم مثمرثمر باشم و گلزنی کنم. البته گل زدن من خیلی مهم نیست اگر ببینم که هم تیمی ام در موقعیت صددرصد گل قرار دارد به او پاس می دهم زیرا تمام تلاش من برای موفقیت فولاد است. تمام سعی ام را می کنم دورانی که در ملوان با اسکوچیچ داشتم را دوباره تکرار کنم.

او در مورد اینکه با پرسپولیس تسویه حساب کرده یا نه پاسخ داد: نه من طلبم را نگرفتم با آقای طاهری توافق کردم قرار شده تا دو ماه دیگر پولم را کامل بگیرم من هم روی حرفشان حساب باز کردم.

بازیکن حال حاضر فولاد در پاسخ به این سوال که بابت جدایی اش از پرسپولیس ناراحت است یا خیر گفت: نه اصلا ناراحت نیستم چون بهترین کار را کردم زیرا برانکو اعتقادی به بازی ام نداشت و حتی اگر در لیستش هم نبودم باز هم در این تیم نمی ماندم. درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است اما اگر قرار بود یک سال دیگر روی نیمکت بنشینم فوتبالم نابود می شد خدا را شکر بدون هیچ بحث مالی به فولاد آمدم. نمی خواهم بگویم سفید امضا کردم اما این را بدانید که پول هرگزم در اولویتم نبود و فوتبال برایم اهمیت داشت.

دغاغله در مورد شرایط تمرینات فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: تمرینات منظم اسکوچیچ خیلی خوب است. این مربی کروات روز اول برنامه یک ماهه به باشگاه داد و ما طبق همان برنامه تمرین می کنم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی در پایان افزود: جای بازیکنانی همچون بختیار، رفیعی و بقیه سربازها و کسانی که جدا شدند خالی است ولی بازیکنانی که اسکوچیچ گرفته همگی را طبق تاکتیک مدنظر خودش خریدند. در آخر از تماشاگران می خواهم در طول فصل از او حمایت کنند تا هم ما و هم آنها به هدفی که می خواهیم برسیم.
برچسب ها: دغاغله
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن