فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۴۷۴۶
انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۴

کشف بيش از يک تن ماده مخدر در يزد

در عملیات ایست وبازرسی در نیمه شب گذشت یک تن ماده مخدر در یزد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران انتظامی یزد نیمه شب گذشته در یک عملیات ایست بازرسی در ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز یک تن ماده مخدر تریاک کشف کردند.

سردار کاکاوند افزود: این مقدار ماده مخدر از یک دستگاه کامیون تانکر دار ولوو که از شرق کشور به سمت یزد در حرکت بود بدست آمد .

وی گفت: در این عملیات 647 کیلو تریاک ، 210 کیلو هروئین و 160 کیلو حشیش کشف شد .

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این زمینه سه نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند .
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: موادمخدر ، یزد
ارسال به دوستان
ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید