فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۷ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۵۱۸۱
انتشار: ۰۳:۰۷ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۴

AFC، نفت تهران را نقره‌داغ کرد

عصر ایران
باشگاه نفت تهران از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد.
 باشگاه نفت تهران از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد.

به گزارش تسنیم، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) حکم 29 پرونده انضباطی را اعلام کرد که بر این اساس تیم فوتبال نفت تهران با جریمه نقدی روبرو شد. نفت تهران در  بازی مقابل الاهلی عربستان در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نقض ماده قانون 3.3.9 و 3.3.10 آیین‌نامه انضباطی لیگ قهرمانان آسیا که به ترتیب به دلیل وارد کردن خسارات به اموال متعلق به ورزشگاه الهلال و عمل نکردن مسئولان باشگاه نفت به وظایفی که AFC برای‌شان تعیین کرده به پرداخت 10 هزار دلار آمریکا محکوم شد. باشگاه نفت تهران 30 روز فرصت دارد تا جریمه نقدی خود را بپردازد و در صورت تکرار این تخلفات جریمه‌های بیشتری در انتظارش خواهد بود.
نفت تهران که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان به تساوی 2 بر 2 دست یافت به خاطر گل زده در خانه حریف راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، جایی که باید به مصاف الاهلی امارات برود.
برچسب ها: نفت تهران
ارسال به دوستان
تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد تحلیل بازار انرژی پس از معافیت‌های صادراتی نفت ایران هشدار سازمان ملل: اسرائیل در جنوب سوریه فعال است