فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۵۶۸۸
انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴

پلیس نروژ پارسال فقط 2 گلوله شلیک کرد

 بر اساس آمارهای جدید، پلیس کشور نروژ در سال گذشته میلادی فقط دوبار از اسلحه های خود استفاده کرده- و طی آن کسی هم مجروح نشده است.

به گزارش العربیه، در سال 2014، پلیس نروژ فقط 42 بار اسلحه های خود را کشیده است، این کمترین میزان در طی 12 سال گذشته بوده، و در طول 12 سال فقط 2 نفر با شلیک پلیس این کشور کشته شده اند.

بیشتر پلیس های نروژ، مانند همتایان خود در کشورهای بریتانیا، ایرلند و ایسلند، فقط در شرایط اضطراری اسلحه حمل می کنند.

این در حالی است که در آمریکا، افسران پلیس همیشه مسلح هستند، و 547 نفر توسط پلیس فقط در 6 ماه اول سال 2015 کشته شده اند.

در 24 روز اول سال 2015 پلیس آمریکا 59 نفر را با شلیک تیر کشت که این رقم بیش از تمامی کشته شدگان انگلستان در طول 24 سال گذشته است (55 نفر).

در میان کشورهای صنعتی جهان، پلیس آمریکا با بیشترین میزان خشونت روبروست. در سال 2013، 30 افسر پلیس آمریکا در حین انجام وظیفه به ضرب گلوله از پای درآمدند.

برچسب ها: نروژ ، پلیس
ارسال به دوستان
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)