فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۶۲۰۸
انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۴

جلالی: بیک زاده و صادقی را نمی خواهم

عصر ایران
سرمربی سایپا ادعا می کند که امسال در بین تیم های بالا و پایین جدولی فاصله خواهد افتاد.

سرمربی سایپا ادعا می کند که امسال در بین تیم های بالا و پایین جدولی فاصله خواهد افتاد.

مجید جلالی درباره رضایتش از عملکرد باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات به "ورزش سه" گفت: هیچ مربی نیست که بتواند بگوید صد در صد خواسته هایش در فصل نقل و انتقالات برآورده شده است و چنین چیزی امکان ندارد. به هرحال به جز شرایط مالی باشگاه ها و البته شرایط باشگاه ها در لیگ برتر، واسطه گری ها هم در نقل و انتقالات خیلی مهم است. با این حال من از بازیکنانی که به سایپا آمده اند راضی هستم.

او در مورد این که گفته می شود نکونام با خودش بیک زاده و امیر حسین صادقی را به سایپا می آورد هم گفت: من هیچ صحبتی با این 2 بازیکن نکرده ام. البته آنها بازیکنان بزرگی هستند ولی ما در دفاع نفرات مان تکمیل هستند و نیازی به جذب بازیکن جدید نداریم.

سرمربی سایپا ادعا می کند تیمش می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد: با توجه به این که ما تمرینات مان را زودتر از بقیه تیم ها شروع کرده ایم انتظارمان این است که لیگ را خوب شروع کنیم. من فکر می کنم ما این پتانسیل را داریم که امسال جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

جلالی درباره این که خیلی از تیم ها هنوز تمرینات خود را شروع نکرده اند هم گفت: احتمال دارد به این دلیل که شما می گویید امسال بین تیم های پایین جدولی با پایین جدولی ها شکاف بیفتد و در واقع جدول به 2 قسمت تقسیم بشود. البته باید لیگ شروع شود تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سایپا
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان