فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۶۵۴۶
انتشار: ۲۳:۴۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۴

مدیرعامل استقلال اهواز: از برکناری‎ام بی‌اطلاعم

عصر ایران
جهانداری می گوید: از برکناری‌ام از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز بی اطلاع هستم.

جهانداری می گوید: از برکناری‌ام از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز بی اطلاع هستم.

ارسطو جهانداری با ابراز بی اطلاعی نسبت به برکناری اش از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز، اظهارکرد: من اصلا از این موضوع خبر ندارم و همین الان است که این موضوع را می شنوم.

به گزارش ایسنا، جهانداری درباره این صحبت ملکی که "هواداران شعارهایی را علیه یاوری و جهانداری سر دادند بنابراین ما به این نتیجه رسیدیم که این آقایان از سمت هایشان کنار بروند و افراد جدیدی جایگزین شوند" گفت: من از غروب روز گذشته تاکنون خود آقای ملکی را ندیده ام. به هر حال باورم نمی شود آقای ملکی چنین چیزی را در مورد من گفته باشد چرا که هنوز از نظر قانونی درخصوص فروش سهام من، اتفاقی بین ما نیفتاده است و فکر می کنم کسی دارد در این زمینه شیطنت می کند.

وی درباره دیگر صحبت ملکی که "یاوری از امروز هیچ سمتی در تیم ندارد" عنوان کرد: یاوری با ما قرارداد نداشت که بخواهد برکنار شود. به هر حال تا زمانی که با آقای ملکی صحبت نکنم، نمی توانم پاسخ درستی درباره این موضوعات داشته باشم.

جهانداری بیان کرد: آقای ملکی فردی با شخصیت است و اگر بتواند باشگاه را به خوبی اداره کند، مشکلی نیست.

وی درباره اعتراض هواداران نسبت به وی و یاوری گفت: من دیروز سر تمرینات نبودم ولی شنیدم که سه چهار هوادار بودند که اعتراض داشتند که باتوجه به اطلاعاتی که به دست آوردم این چند نفر از سوی یک بنده خدایی تحریک شده بودند. در کل اعتراض این چند نفر روی یکسری بازیکنان است و معتقدند به دلیل این که آن ها فصل گذشته در سقوط تیم مقصر بوده اند، نباید اکنون در تیم باشند.

جهانداری افزود: من به هواداران حق می دهم که ناراحت باشند اما در حال حاضر شرایط تیم فرق کرده و لیگ برتری شده است. یاوری هم مربی بزرگی است و می خواهد به تیم کمک کند و درست نیست که علیه او شعار سر داده شود. ما او را به سختی آوردیم تا تیم را جمع کند و او تمایلی به آمدن نداشت.

وی بیان کرد: این حاشیه ها برای تیم خوب نیست و ما هم انتظار داریم کسانی که تیم را دوست دارند به آن کمک کنند و این که مالک باشگاه چه کسی باشد، فرق نمی کند. هواداران باید آرامش داشته باشند تا تیم نتیجه بگیرد. برخی ها ممکن است ناخواسته کاری کنند که به ضرر تیم باشد.

جهانداری گفت: انتظار دارم کسانی که استقلال اهواز را دوست دارند و عاشق آن هستند به آن کمک کنند. همین هواداران تا یک هفته پیش به خاطر این که تیم را به لیگ برتر آوردیم از ما تشکر می کردند و بعد الان این گونه رفتار می کنند. به هر حال آن بالا خدایی وجود دارد که بر همه چیز نظارت دارد و امیدوارم که مردم هر کاری که می کنند روی صداقت قلبی شان باشد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استقلال اهواز
ارسال به دوستان
عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟ تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی