فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۷۵۶۹
انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۴

مسمومیت 22 مسافر سعودی و بحرینی در مشهد

 22 مسافر سعودی و بحرینی در مشهد مسموم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش عصرایران، کنسول عربستان سعودی در مشهد با اعلام این خبر به روزنامه الحیات روز جمعه گفت که کنسولگری پیگیر وضعیت این افراد است.

گفته شده که استفاده از سس مایونز تاریخ گذشته در رستوران هتل، دلیل مسمومیت اعلام شده است.

قبل از این هم مرگ 4 شهروند سعودی و مسمومیت 30 نفر دیگر از مسافران این کشور در یکی از هتل های مشهد خبرساز شده بود.

کنسول سعودی وعده داده است هتل را تحت پیگیری قضایی قرار می دهد و در صورت درخواست آسیب دیدگان، تقاضای غرامت خواهد کرد.

این مسافران سعودی و بحرینی بعد از درمان، از بیمارستان مرخص شده اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بحرین ، سعودی ، مشهد
ارسال به دوستان
ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا)