فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۸۰۲۷
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۴

چرا غریبه ها جوایز لیگ برتر را اهدا کردند؟

عصر ایران
برگزاری مراسم بهترین های لیگ برترمانند هر سال با انتقادهای زیادی همراه بود . انتقادهایی که به مدل انتخاب بهترین ها وارد شده و البته بسیاری از آنها هم درست به نظر می رسد . اینکه چه کسانی به چه بازیکنانی رای دادنده اند و چطور شده که در نتایج و نتیجه ها همه تیم ها منتفع شده اند و چطور می شود که جایزه اخلاق لیگ برتر به تیمی مانند گسترش فولاد می رسد.

عصرایران - برگزاری مراسم بهترین های لیگ برترمانند هر سال با انتقادهای زیادی همراه بود . انتقادهایی که به مدل انتخاب بهترین ها وارد شده و البته بسیاری از آنها هم درست به نظر می رسد . اینکه چه کسانی به چه بازیکنانی رای دادنده اند و چطور شده که در نتایج و نتیجه ها همه تیم ها منتفع شده اند و چطور می شود که جایزه اخلاق لیگ برتر به تیمی مانند گسترش فولاد می رسد. فارغ از همه ایرادهای فنی وارد به مراسم برگزار شده ، سازمان لیگ در برگزاری شکلی مراسم هم با مشکلات بسیار زیادی مواجه است. مشکلاتی که اصل مراسم را هم زیر سوال می برند. یکی از علامت سوالی های مهم مراسم شب گذشته کسانی بودند که در صندلی ردیف اول مراسم بودند. میهمان های وی آی پی که برای اهدای جوایز مراسم به بالای سن می آمدند و نام هایشان هم عنوان می شد از چهره های آشنایی مانند حبیب کاشانی بگیر که معلوم نیست چرا باید جوایز مراسم را اهدا کند تا افرادی با نام های آقای تورک ، دولت آبادی و بانک که افراد آشنایی هم در ورزش نیستند.

در مراسم های مشابه که توسط فدراسیون جهانی برگزار می شود استاندارد خاصی برای حاضران در مراسم وجود دارد. هم حاضرین هم کسانی که در صندلی های وی آی پی می نشینند و البته جوایزرا تحویل می دهند. مرور مراسم مرد سال فوتبال جهان در سال گذشته که توپ طلا را به رونالدو رساند نشان می دهد که افرادی چون پله ، تیری آنری ، کریستین کارمبئو و ... کسانی که اسطوره های فوتبال هستند برای اهدای جوایز دعوت می شوند. در اصل چهره هایی آشنا به مراسم می آیند تا شان مراسم را بالا ببرند. اما در مراسم شب گذشته ای که توسط سازمان لیگ برگزارشد تا چشم کار می کرد آدم های نا آشنا وجود داشت و جای ستاره های فوتبال را پر کرده بود. در مراسمی که حسین کلانی و بهزادی و علی دایی و ... غایب بودند افرادی عجیب و غریب مامور شدند تا جوایز را در اختیار بازیکنان قرار دهند.

هرچند به نظر می رسد که مراسم و جوایزی که درآن اهدا شده با مشکلات بنیادی مواجه باشد اما به نظرمی رسد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم برنامه ای برای برگزاری مراسمی در شان فوتبال ندارند. حضور چهره های آشنا روی سن شاید کمک کند که فلان مسوول در سازمان لیگ و فدراسیون و یا حتی قسمتی از سازمان های دولتی خوشحال شوند اما همه اینها کمک می کند که مراسم ازکیفیت خود خارج شود.

ارسال به دوستان
بقائی: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد ۳۳ هزار نفر تماشاگر بازی تیم ملی در سینما ؛ انتظار برای پخش بازی ایران با مصر کمک کنیم این دو مادر سرطانی به زندگی برگردند شهباز شریف: مذاکرات پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای داشت پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم