فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۸۲۰۸
انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۴

بهشتی: عابربانک هم قانون و محدودیت دارد!

عصر ایران
ملوان که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تکلیفش روشن شد حالا یک مشکل دیگر را باید تجربه کند و آن هم اختلافی است که بین مالک و هیئت مدیره به وجود آمده است.

ملوان که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تکلیفش روشن شد حالا یک مشکل دیگر را باید تجربه کند و آن هم اختلافی است که بین مالک و هیئت مدیره به وجود آمده است.

در این رابطه بهشتی مالک ملوان به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: من در مدت کوتاهی که به ملوان آمده ام تمام تلاش خودم را کرده ام تا خدمت کنم اما گویا عده ای مخالف این مسئله و کمک به ملوان هستند. زمانی که ملوان شرایط خوبی نداشت و کسی حاضر نبود برای این تیم مردمی کاری کند من آمدم و تلاش خودم را هم کردم در همان ابتدا آقای رمضانی را به خاطر تجربه کاری و عرقی که به استان گیلان داشت و همچنین دوستی و رفاقتی که با آقای قلعه نوعی داشت را مسئولیت دادیم تا امور ملوان را پیگیری کند. آقای قلعه نوعی بدون هیچ قراردادی به خاطر کمک به انزلی آمد وبا کمک دوستان توانستیم یک تیم خوب را آماده کنیم که امروز کارشناسان و مردم این ملوان را مدعی کسب سهمیه می دانند در حالی که قبل از آن برای ملوان جایگاه خوبی پیش بینی نمی کردند. من نمی دانم آقایانی که مدعی هستند چرا تا دیروز که من نیامده بودم ادعایی نداشتند و هیچکس حاضر نبود برای کمک به ملوان جلو بیاید اما حالا که تیم بسته شده و مشکلات حل شده و تیم سرپا شده است بعضی ها مدعی هستند می خواهم بدانم که این آقایان تا دیروز کجا بودند.

بهشتی که خیلی ناراحت بود در پایان گفت: ما برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال رفتیم تا قرارداد ها را امضا کنیم اما بدون اطلاع قبلی و صحبت با من هیئت مدیره به کارمند باشگاه گفته بنده حق امضا ندارم و کارمند باشگاه در هیئت فوتبال به من گفت شما نباید امضا کنی من می خواهم بدانم اگر من که مالک و مدیرعامل هستم امضا نکنم چه کسی امضا کند. متاسفانه باید بگویم آقایان فقط عابر بانک می خواهند اما باید بگویم برداشت پول از عابر بانک هم یک سری مقررات و طی کردن مراحل است اما این آقایان بدون طی کردن این مراحل می خواهند فقط به هدفشان برسند. که من هم باید بگویم با این شرایط ما به مشکل می خوریم اگرچه مردم بدانند که ما هدفمان چه بود و آقایان دنبال چه مسئله ای هستند به هر حال امیدوارم این مشکلات حل شود تا ما هم بتوانیم به ملوان خدمت کنیم.

برچسب ها: ملوان انزلی
ارسال به دوستان
مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده