کد خبر ۴۱۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۲۱۸۶
انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۴

نوروزی: با یکی دو برد روی دور بردن می‌افتیم

عصر ایران
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید که پرسپولیس با یکی دو برد روی دور برد می‌افتد و به همین دلیل می‌خواهیم اولین برد را مقابل ذوب آهن به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید که پرسپولیس با یکی دو برد روی دور برد می‌افتد و به همین دلیل می‌خواهیم اولین برد را مقابل ذوب آهن به دست بیاوریم.

به گزارش فارس، هادی نوروزی، در خصوص شرایط حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: به هر حال بنا به دلایلی ما شروع خوبی در لیگ برتر نداشتیم اما الان شرایط تیم بد نیست و برانکو همه تلاشش را می‌کند تا بازیکنان با یک ریکاوری ذهنی آماده بازی با ذوب آهن شوند.

وی ادامه داد:‌خوشبختانه روز گذشته هم در یک بازی دوستانه توانستیم 6 گل به حریف بزنیم و به نظرم بچه‌ها در این بازی شاداب بازی کردند و بازی خوبی انجام دادیم. امیدوارم تا آخر هفته که قرار است به مصاف ذوب آهن برویم بهتر از این هم بشویم تا بتوانیم مقابل ذوب آهن بازی خوبی انجام دهیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب آهن هم اظهار داشت: ذوب آهن تیم هماهنگ، یکدست و جوانی است و دیدیم که بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادند و قطعا بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما ما چاره‌ای جز بردن ذوب آهن نداریم و شک نکنید که هر چه داریم در این بازی می‌گذاریم تا با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

نوروزی در مورد بازگشت خودش به ترکیب پرسپولیس پس از یک جلسه محرومیت، افزود: تیم ما تیم جوان و خوبی است و نفرات خوبی در این تیم بازی می‌کنند و نبود یک بازیکن خیلی مؤثر نیست اما شما مطمئن باشید که پرسپولیس نیاز به یک برد دارد تا بازیکنان شارژ شوند.قول می‌دهم اگر در بازی با ذوب آهن بازی کردم با صددرصد توانم به زمین بروم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم اما ما باید مقابل ذوب آهن با یک بازی نتیجه‌گرا بازی کنیم. به هر حال هواداران از ما نتیجه می‌خواهند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید ما یکی دو بازی ببریم بازیکنان شارژ روحی می‌شوند و روی دور برد می‌افتیم. ما باید حریفان‌مان را ببریم تا شرایط ایده‌آل شود و شک نکنید که در این شرایط روان‌تر از این هم بازی می‌کنیم. خوشبختانه تیم شادابی داریم و با یک ریکاوری روحی که همان به دست آوردن یک برد است شرایط ما بهتر هم خواهد شد و می‌خواهیم اولین برد را مقابل ذوب آهن به دست بیاوریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره شکست سرخ‌پوشان مقابل سپاهان هم خاطرنشان کرد: درباره داوری که نیاز نیست صحبت کنم چون ما در یکی دو بازی اخیر از این نظر لطمه خوردیم اگر در بازی با سپاهان پنالتی روی امید عالیشاه گرفته می‌شد شاید شرایط بازی هم عوض می‌شد البته ما روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم وگرنه از سپاهان خیلی بهتر بودیم. به طوری که از این تیم 2 یک جلو افتادیم و می‌توانستیم گل سوم را هم به آنها بزنیم که نشد. با این همه امیدوارم ذوب آهن را شکست دهیم.

نوروزی در پایان در خصوص مراسم سالگرد مرحوم مهدی نفر خبرنگار فقید، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم روحش شاد باشد چرا که مهدی بچه خوبی بود و همه او را دوست داشتند و خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.
برچسب ها: نوروزی
ارسال به دوستان
«دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی