فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۴۰۳۹
انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۴

جهانگیری از بیمارستان مرخص شد

معاون اول رییس جمهور دقایقی پیش از بیمارستان قلب شهید رجایی تهران مرخص شد.

به گزارش ایسنا دکتر اسحاق جهانگیری که عصر روز چهارشنبه با توصیه پزشکان به منظور انجام آنژیوگرافی و برخی معاینات پزشکی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شده بود، صبح روز پنج‌شنبه از بیمارستان مرخص شد.

بر اساس نتایج آنژیوگرافی و آزمایشات صورت گرفته، خوشبختانه مشکل و عارضه خاصی برای معاون اول رییس جمهور کشورمان گزارش نشده اما پزشکان به ایشان توصیه کرده‌اند در حد امکان از مشغله کاری خود بکاهد.

از عصر روز گذشته تا صبح امروز، رییس‌جمهور، وزرای دولت و جمعی از مسوولین و مقامات ارشد کشوری و لشکری با حضور در بیمارستان شهید رجایی، از معاون اول رییس جمهور عیادت کرده و جویای احوال وی شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه