فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۸-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۴۴۷۶
انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۸-۰۶-۱۳۹۴

ورود خودروهای لوكس به بازار تشريفات

عصر ایران
خودروهاي لوكس بالاي ٢٥٠٠ سي‌سي آنقدر فني و به‌روز است كه حيف است استفاده نشده و به كشور مبدا عودت داده شود. به همين جهت سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي طي مذاكراتي با وزارت دفاع تصميم به استفاده از اين خودروها گرفته است اما نه در بازار بلكه در حوزه تشريفات تا جامعه را تحت تاثير قرار ندهد.
روزنامه اعتماد نوشت:

خودروهاي لوكس بالاي ٢٥٠٠ سي‌سي آنقدر فني و به‌روز است كه حيف است استفاده نشده و به كشور مبدا عودت داده شود. به همين جهت سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي طي مذاكراتي با وزارت دفاع تصميم به استفاده از اين خودروها گرفته است اما نه در بازار بلكه در حوزه تشريفات تا جامعه را تحت تاثير قرار ندهد. مديرعامل سازمان نيز اسم اين تصميم را مهندسي معكوس گذاشته است. در حال حاضر ١٣٤ خودروي لوكس در انبارهاي اين سازمان وجود دارد. به گفته رييس سازمان اموال تمليكي تعداد خودروهاي لوكس از اين ميزان بيشتر است ولي يا در انبار گمرك يا در انبارهاي عمومي است و فعلا تحت اختيار ما نيست. او ميانگين قيمت خودروهاي موجود را يك ميليارد تومان عنوان كرد كه در بين اين خودروها، دو خودروي بالاي چهار ميليارد تومان نيز وجود دارد.

مديرعامل سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي با بيان اينكه طبق مصوبه مجلس ديگر سازمان نمي‌تواند اين خودروها را در مزايده به فروش برساند؛ بنابراين در حال حاضر تعداد زيادي از اين خودرو در انبارهاي ما هستند، توضيح داد: اين خودروها بايد به كشورهاي سازنده مرجوع شوند اما ما يك پيشنهاد براي مهندسي معكوس داريم به اين ترتيب كه اين خودروها در جاهاي ديگر مانند تشريفات مورد استفاده قرار گيرد.

١٠٠ ميليارد تومان از اموال منصور آريافروخته شد

امين دليري همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار «اعتماد» درباره آخرين وضعيت دارايي‌هاي گروه آريا و بابك زنجاني گفت: از اميرمنصور آريا ٤٠ سند در اختيار دولت قرار گرفته كه ارزش آن دو هزار و ٢٣٩ ميليارد ريال برآورد مي‌شود. به جز اموال غيرمنقول مه‌آفريد ١١/٢٧ درصد از سهام فولاد خوزستان به ارزش پنج هزار ميليارد ريال در اختيار سازمان است كه از مجموع اين اموال غيرمنقول ١٤٤ ميليارد ريال در پايان سال ١٣٩٣ واگذار شد و ٨٥٦ ميليارد ريال آن مرداد امسال به فروش رسيد. با توجه به ارقامي كه دليري اعلام كرد از مجموع دارايي‌هاي تحت اختيار از منصور آريا ٨٦ درصد هنوز بلاتكليف مانده است. مديرعامل سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي تاكيد كرد: با وجود برگزاري مزايده چندباره استقبالي از دارايي‌هاي گروه آريا نشد كه ممكن است به شهرت اين گروه مربوط باشد. وي اظهار اميدواري كرد تا پايان سال باقي اموال او واگذار شود. مديرعامل سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي با تاكيد بر اينكه كارخانه فولاد خوزستان جزو اولويت‌هاي اين سازمان در مورد اموال آرياست، گفت: سعي مي‌كنيم آن را هم به فروش برسانيم و با بانك ملي كه بيشترين سهم را در اين كارخانه داشته است، وارد مذاكراتي شده‌ايم. دليري در خصوص اموال بابك زنجاني نيز گفت: هنوز اموالي كه قطعيت داشته باشد مشخص نشده و چيزي به سازمان اموال تمليكي اعلام نشده است.
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید