فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۷۰۹۹
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۷۰۹۹
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۴

داخل هواپیمایی امارات چه خبر است؟ (عکس)

عصر خبر - به مناسبت ایجاد خط هوایی امارات به اورلاندوی آمریکا، تصاویری از خدمات دهی هواپیمایی امارات در هواپیماهای غول پیکر A-380 منتشر شده است.

برچسب ها: هواپیما ، امارات ، آمریکا
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲۵۰
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Switzerland
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
19
1145
اي بابا ياد اتوبوس تعاوني هفت تهران اهواز افتادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
10
873
داخل هواپیمایی ما چه خبره ؟ یک عکس هم از این بزار
aksin
United States of America
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
52
767
خلایق هر چه لایق
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
54
762
عمرا ما اگه صدسال دیگه هم به این حد از پیشرفت و رفاه در هواپیماهامون برسیم. دم اماراتی ها گرم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
ما از این مرحله گذشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
6
375
تازه شدند مثل سرویس های ما!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
2
429
اگه این هواپیمایی هست پس مال ما چیه؟!؟ مینی-بوس-مایی؟!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
10
322
از "ایران ایر" یاد گرفتن خو، خیلی براتون عجیه!!
ناشناس
Germany
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
7
240
تفاوتش با خدمات دهی در هواپیماهای ما فقط در رنگ آمیزی بالش ها و صندلی هاست !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
13
135
همش خوب بود غیر از مانیتورش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
8
286
واقعا در توسعه کشورشان فعال خوش فکر و امانتدار ملتشان بودند
ناشناس
Germany
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
24
384
یعنی خاک بر سر ما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
29
116
فتوشاپه. الكييييي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
7
193
گويا زماني ايران اير در دنيا پنچم بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
2
193
دم همه مسئولان ایرانی گرم، از همه لحاظ اولیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
5
114
زدست دیده و دل هر دو فریاد ... که هرچه دیده بیند دل کند یاد !!!!
رضا
Germany
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
56
87
مبارکشون باشه
اما ایرانیها لایق بهترینها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
3
49
خیلی خوب امدی
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
3
166
هیچ تفاوتی با ایرلاین های داخلی ما نداره ، تازه ما در حال پرواز سیستم ویبراتور برای کل پرواز داریم
جاریک
United States of America
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
9
113
خیلی خوب ارزو دارم یک بار سوار شم
تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد تحلیل بازار انرژی پس از معافیت‌های صادراتی نفت ایران هشدار سازمان ملل: اسرائیل در جنوب سوریه فعال است