فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۷۴۶۷
انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۴

حسین فرکی: بضاعت سپاهان همین است

عصر ایران
سرمربی تیم سپاهان می‌گوید بضاعت سپاهان همین است و می‌دانستم که بازی بی‌کیفیت می‌شود.
 سرمربی تیم سپاهان می‌گوید بضاعت سپاهان همین است و می‌دانستم که بازی بی‌کیفیت می‌شود.

به گزارش ایسنا ، حسین فرکی پس از تساوی سپاهان مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: من از قبل می‌دانستم که قرار است بازی بی‌کیفیتی را داشته باشیم چرا که پس از یک وقفه هر گاه لیگ شروع می‌شود قطعا تیم‌ها نمی‌توانند کیفیت لازم را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هر دو تیم دارای مشکل بودند اما هر دو مدعی هستند ادامه داد: بازی امروز سپاهان با توجه به اینکه بسیار خوب نبود اما من را راضی کرد. خیلی تلاش کردیم اما زور گل زدن نداشتیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: ما نسبت به حریف موقعیت بیشتری داشتیم. موقعیت‌های خطرناک و صددرصدی هم داشتیم اما امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم چرا که واقعا هیچ زوری برای گل زدن نداریم و انگار اصلا بلد نیستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم سپاهان افزود: اگر با هدف قهرمان شدن در لیگ برتر و جام حذفی پا به میدان گذاشته‌ایم باید چاره‌ای بیندیشیم و زحمت بیشتری بکشیم و ما نیازمند جبران امتیازهای از دست رفته هستیم.

فرکی با اشاره به اینکه بضاعت سپاهان همین است و چاره‌ای به جز این نداریم ادامه داد: چه کار کنیم که بلد نیستیم گل بزنیم و توان نگه داشتن توپ در جلو را نداریم. آیا شما چاره‌ای جز این گونه بازی کردن دارید؟ باید راهی را بررسی کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم. ما دل‌مان را به جوانان تیم خوش کرده‌ایم و در این زمان انتظار داریم بازی جوانان‌مان بگیرد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم و چاره‌ای جز صبر کردن تا نیم فصل هم نداریم.

سرمربی تیم سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین شانس‌هایی که آوردیم این است که این بازی‌ها بهمن‌ماه شروع می‌شود و ما در نیم فصل با پر کردن یک سهمیه بازیکنی که داریم و همچنین مشخص شدن تکلیف بازیکنان‌مان شاید بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم.

وی به مدافعان خود اشاره کرد و گفت: وقتی بضاعت تیمی مثل سپاهان چنین نیمکتی و چنین بازیکنانی است، کار بسیار سخت می‌شود. برای مثال اگر یکی از دو بازیکن ما یعنی هادی عقیلی و عبدالله کرمی سه کارته شده یا کارت قرمز بگیرند نفر سومی نداریم که در زمین بگذاریم و این مشکلات متعدد سپاهان باعث شده که اصلا به لیگ قهرمانان فکر نکنیم و فکر بازی‌های آسیایی را به بعد از نیم فصل بسپاریم چرا که ما اعتقاد داریم در ناامیدی بسی امید است و امیدوارم گزینه‌هایی به سپاهان اضافه کنیم که در آسیا بتوانند در حد سپاهان کار کنند.

وی با بیان اینکه ما از لحاظ روحی به شدت مشکل داریم و تیم سپاهان تیم نگرانی است ادامه داد: وکیل‌مان در تهران و وکیل‌ دیگرمان در سوئیس درخصوص بازیکنان بلاتکلیف ما شیمبا و پادوانی همواره به ما امیدواری می‌دهند و ما منتظر جواب آن‌ها هستیم. اما دارد دیر می‌شود و ما در حال ناامید شدن از این دو بازیکن هستیم چرا که امروز خلعتبری نبود، محرم نویدکیا نیست، پادوانی را نداریم، لوسیانو پریرا نیست،‌حاج صفی را از دست داده‌ایم و چنین تیمی با چنین بضاعت و نیمکت بافاصله‌ای در اختیار داریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فرکی
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟