فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۸۵۵۱
انتشار: ۱۵:۱۶ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۴

استیلی: قضاوت حاجی پور عالی بود

عصر ایران
حمید استیلی سرمربی ملوان معتقد است که اگر افشین و نوری مصدوم نمی شدند ملوان پیروز به مرحله بعدی جام حذفی صعود می کرد.

حمید استیلی سرمربی ملوان معتقد است که اگر افشین و نوری مصدوم نمی شدند ملوان پیروز به مرحله بعدی جام حذفی صعود می کرد.
 استیلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: به بچه ها گفته بودم که جام حذفی جای هیچ اشتباهی نیست. ما نتوانستیم از موقعیتهایمان استفاده کنیم در مقابل ما روی یک اشتباه در وقت اضافه گل خوردیم. به هر حال پرسپولیس میزبان این بازی بود و چون در لیگ نتایج خوبی نگرفته انگیزه های زیادی برای جام حذفی داشت.

او ادامه داد: به عقیده من ملوان عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت. بازیکنان من فوتبال فوق العاده را به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه مصدومیت افشین و پژمان و خروج آنها از زمین نتیجه را برای ملوان تغییر داد. ما امیدوار بودیم که ملوان بتواند با برد پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند.

وی افزود: همه فکر می کردند که این دیدار به پنالتی کشیده می شود ولی متاسفانه بازیکنان ما یک لحظه آفساید را پر کردند و ما گل خوردیم. متاسفانه از موقعیتهایمان هم استفاده نکردیم تا پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند. بعد از بازی من به رختکن رفتم و به بازیکنانم خسته نباشید گفتم و بخاطر بازی خوبی که ارائه داده بودند از آنها تشکر کردم.

سرمربی ملوان گفت: همه فکر می کردند که ما مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می کنیم ولی دید که ملوان از ابتدای بازی هجومی ظاهر شد و حتی تعویض های من هم در جهت هجومی تر شدن تیم بود. فقط ما شرمنده هواداران انزلی شدیم که همیشه تیم را حمایت می کنند و بخاطر تشویق تیم این همه راه به تهران آمده بودند.

استیلی در مورد اعتراضات پرسپولیس به داوری، افزود: به عقیده من داور بازی خیلی خوب بود. قضاوت در این بازی خیلی سخت بود چون داور بازی قبلی پرسپولیس بخاطر پنالتی اشتباهی که گرفته بود 4 جلسه محروم شد. پس حاجی پور از ابتدای بازی تحت فشار بود با این وجود عملکرد خوبی داشت. مخصوصا در وقتهای اضافه دوم که درگیری و حاشیه های زیادی به وجود آمد و بازی وقتهای تلف شده زیادی داشت.

سرمربی ملوان در مورد انتصاب مسعود رضائیان به عنوان مدیرعامل ملوان، گفت: من به آقای رضائیان تبریک می گویم. او از جمله مدیرهای با رزومه است که در باشگاههای ملوان و مسجد سلیمان خوب کار کرده است. آقای دنیا مالی شروع به ساخت زیرساختهای ملوان کرده است. یعنی او قصد دارد که با تجهیز سخت افزاری باشگاه کاری کند که تیمهای پایه بین 3 تا 5 سال آینده احیا شوند و دیگر نیازی به جذب بازیکن نداشته باشد. باشگاه ملوان همچنین نیاز به ساختمان و محل دارد .

استیلی در پایان گفت: اصلا اینطور نیست که فکر کنید ملوان نمی خواست در جام حذفی ادامه دهد تا تمام تمرکزش را روی لیگ بگذارد. ما برای بازی با پرسپولیس برنامه داشتیم و بازیکنان ما هم از لحاظ روحی روانی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار داشتند در فوتبال بعضی اتفاقات قابل پیش بینی نیست مثل مصدومیت افشین و پژمان. باور کنید اگر آنها در زمین بودند نتیجه دیگری رقم می خورد. این درست مثل شرایط کفشگری بود که در هنگام گرم کردن دچار مشکل شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استیلی
ارسال به دوستان
زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی