فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۱۹۵۴۹
انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۴

بنگر: تیم ها در آزادی از ١٨ بیرون نمی آیند

عصر ایران
محسن بنگر بازیکن با تجربه پرسپولیس در فرودگاه به سئوالات پاسخ داد.

محسن بنگر بازیکن با تجربه پرسپولیس در فرودگاه به سئوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، بنگر که از کسب سه امتیاز در تبریز خوشحال بود با خوشبینی از آینده می گوید :

رامین خیلی خوب بود

برد مقابل تراکتور برد خیلی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. بچه ها هم خیلی خوب بودند بخصوص مثل رامین رضائیان که عملکر خوبی در این بازی داشت. در ضمن ملی پوشانمان هم خیلی خوب بودند و ما توانستیم برنده این بازی باشیم.

ملی پوشان خوب بودند 

ملی پوشان تیم بعد از برگشت از اردوی تیم ملی و در بازی مقابل سایپاخسته بودند ولی در این بازی و بازی ملوان خیلی خوب بازی کردند و عملکردنشان به نسبت بازی قبلی خوب بود و خیلی به بهبود روند تیم کمک کرد. 

چرا در تبریز و اهواز بردیم 

تیم ما امسال در بازی های خارج از خانه خطرناک ظاهر می شود چون ضدحمله ای است .البته
در بازی های خانگی چون بیشتر تیم ها از 18 قدم خودشان بیرون نمی آیند یک کم بازی کردن برای ما سخت است. با این تیم و این بازیکنان سریع باید در هر بازی بیرون از خانه پرسپولیس امیدوار به برد بود. 

فحش دادن عادی شده

در واقع فحش دادن تماشاگران برای ما عادی شده و هر تماشاگر فرهنگش را به یک صورت نشان می دهد. تماشاگران تراکتور به این روش خودشان را نشان دادند. این فحش دادن ها و این رفتارها به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق ارتباط دارد و سال به سال به تعداد این رفتارها و ناسزاگویی ها افزوده می شود. 

پنالتی درست بود

داوری خوب بود، آقای ترکی در تمام صحنه ها بود و خوب سوت زد. بعدا می گویند که چون پرسپولیس برنده بازی بودیم می گوید داوری خوب بوده به نظر من داوری پایاپای بود و تاثیر آنچنانی نداشت ولی به نظر من پنالتی ای که گرفته شد را همه دیدند که خطای پنالتی بود.

انتقاد از خط دفاعی

ما اگر در بازی هایمان برنده باشیم گفته می شود که پرسپولیس خط دفاعی هماهنگ و خوبی دارد و اگر بازنده باشیم از خط دفاعی انتقاد می شود. در حال حاضر خدا را شکر خوب بازی می کنیم و 4 بازیکن در خط دفاع و هافبک قرار داردکه اگر بنا به اشتباه باشد هر 4 نفرمان مقصر هستیم و اگر گل بزنیم در واقع هر 4 نفرمان نقش داشته ایم. 

تیم جوان و خوبی داریم

این پرسپولیس، پرسپولیس خوبی است و خدا را شکر 6، 7 بازیکن زیر 23 سال داریم. تیم مان جوان و خوب و این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بنگر
ارسال به دوستان
اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود