فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۰۸۱
انتشار: ۲۳:۵۳ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴

کریمی: مگر خانم ها هم فوتبال بازی می کنند؟

عصر ایران
برترین بازیکن تورنمنت در جام ملت ها با حضور در برنامه نود به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

برترین بازیکن تورنمنت در جام ملت ها با حضور در برنامه نود به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

 به گزارش "ورزش سه"، فرشته کریمی که به همراه تیم ملی فوتسال ایران موفق شد عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا در رشته فوتسال را کسب کند در برنامه نود حاضر شد و به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد.

فرشته کریمی در ابتدا حادثه منا را به هموطنانش تسلیت گفت و عنوان کرد خانواده اش نیز در حال حاضر در عربستان به سر می برند و در حال انجام فرایض حج هستند.

او در ادامه درباره گل فوق العاده ایران که سر و صدای زیادی نیز به پا کرد نیز گفت: نسیم غلامی کاپیتان تیم ما آن پاس را داده و فهمیه زارعی نیز توانست این گل را به ثمر برساند. چیزی بود که خیلی روی آن کار کرده بودیم.

کریمی در مورد صائب این رشته برای بانوان نیز گفت: من 10 سال عضو تیم ملی هستم و اولین سوالی که همیشه از من می پرسیدند این بود که مگر خانم ها فوتبال بازی می کنند.
فرشته کریمی که فاصله کمی با عنوان خانم گلی این رقابت ها داشت در ادامه گفت: با شش گل زده بعنوان برترین بازیکن این جام را کسب کردم و ما تکنیک ناب فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشتیم. فرزانه توسلی عقاب آسیاست و اگر بهترین گلر را انتخاب می کردند او این عنوان را کسب می کرد.
کریمی درباره گلی که در فینال این رقابت ها زد گفت: توپ دزدی زیبای سارا شیرمحمدی بود و من کف کشیدم و گل زدم و البته فرصت نشد گل چیپ بزنم. همه بازیکنان تیم ملی فوتسال این قهرمانی را به نیلوفر اردلان تقدیم می کنیم.
وی درباره قراردادش با تیم دانشگاه آزاد گفت: قراردادم این فصل با این تیم 20 میلیون است و خوشبختانه مبلغ قرارداد پرداخت می شود. البته مبلغ قرارداد کم است و امیدوارم نگاه ویژه ای به این رشته و بانوان ورزشکار داشته باشند.

کریمی درباره اینکه فوتبال روز دنیا را دنبال می کند یا خیر گفت: ما همه فوتبال دوست هستیم و دنبال می کنیم. در این سه ماه خیلی کم پیش آمد که فوتبال را دنبال کنم و البته در داخلی ها پرسپولیس و در خارجی ها رئال مادرید را دوست دارم. رونالدو و شمسایی نیز جزو بازیکنان محبوب من هستند.

برترین بازیکن ایران در جام ملت های آسیا که در قرعه کشی این برنامه هم شرکت داشت برای اعلام نفرات برتر شماره پیراهن خود (شماره هفت) را برگزید.

کریمی درباره پاداش نائب قهرمانی این تیم در دوره گذشته گفت: دو تا سکه به ما دادند که دست مان نرسید. آقای کفاشیان البته بعدا دو سکه به ما دادند. همین که دل مردم را شاد کردیم برای ما کافی است. ما مثل آقای پروین هستیم که بدون پول در دل مردم جا گرفتند. زمان آقای رویانیان من در پرسپولیس بودم و آن زمان که ایشان بودند پول مان را دادند و اما بعد از آن 7 مدیر عوض کردند و از پول ما خبری نشد.

وی در پایان گفت: جا تمام بازیکنان تیمم را خالی می کنم و از پدر و مادرم تشکر می کنم که حمایت خوبی از من داشتند و از شهرزاد مظفر نیز که در این 10 سال کمکم کردند نیز تشکر ویژه ای دارم.
برچسب ها: کریمی
ارسال به دوستان
هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی