فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۲۹۰
انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴

کارگران گم شده معدن طبس زنده بیرون آمدند

دبیر ستاد بحران طبس از نجات چهار کارگر مفقود شده معدن ذغال سنگ نگین طبس خبر داد و گفت: این کارگران همگی در سلامت کامل هستند.

علیرضا خلیلی در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: براثر آبگرفتگی که بامداد امروز در معدن ذغال سنگ نگین رخ داد، چهار نفر از کارگران این معدن مفقود شدند که بلافصله برای یافتن کارگران عملیات تخلیه آب معدنبرای یافتن کارگران مفقود شده آغاز شد که خوشبختانه این عملیات با موفقیت به اتمام رسید و کارگران سالم نجات یافتند.

هنوز علت اصلی این آبگرفتگی اعلام نشده اما طبق شنیده‌های منابع ایلنا احتمال دارد ریزش سقف تونل به دلیل دلیل آبگرفتگی و نفوذ آبهای زیر سطحی بوده است.

معدن ذغال سنگ نگین که زیر نظر بخش خصوصی اداره می‌شود در ۸۰ کیلومتری شهر طبس قرار دارد و از قرار معلوم نزدیک به ۳۵۰ کارگر در آن مشغول کارند.
برچسب ها: کارگران ، معدن ، نگین
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت