فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۳۰۵
انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴

قاضی: از گلزنی به پرسپولیس خجالت کشیدم

عصر ایران
محمد قاضی مهاجم گلزن صبا از رفتار هواداران پرسپولیس انتقاد کرد.

محمد قاضی مهاجم گلزن صبا از رفتار هواداران پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، قاضی به خبرنگار ما گفت: به عنوان یک بازیکن وظیفه خودم را برای تیمم انجام دادم و خوشحالم که موفق به گلزنی شدم. 

او درباره درگیری اش با سوشا مکانی هم گفت: من بعد از سوت داور به توپ ضربه زدم و او اعتقاد داشت که نباید این کار را می کردم. بازی داور دارد و او تشخیص می دهد که چه کاری غلط است و چه کاری درست. 

او درباره فحاشی هواداران در پایان بازی گفت: من منت سر کسی نمی گذارم اما خودم وقتی گل زدم از کارم خجالت کشیدم به خاطر هادی نوروزی و البته انتظار هم نداشتم آخر بازی هواداران پرسپولیس اینقدر نسبت به من کم لطف باشند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صبای قم
ارسال به دوستان
پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه