فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۵۴۹۶
انتشار: ۲۳:۵۷ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۴
عنایتی:

باهوش بودیم امتیاز می‌ گرفتیم

عصر ایران
کاپیتان سیاه جامگان در پایان دیدار تیمش در بازی مقابل پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 کاپیتان سیاه جامگان در پایان دیدار تیمش در بازی مقابل پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، عنایتی درباره نتیجه دیدار امروز گفت: من کمتر در تیمی بازی کرده ام که مثل امروز بد بازی کند. یکی از روزهای خیلی بد ما بود ولی بااین حال فکر می‌ کنم اگر باهوش تر بازی می‌ کردیم، حداقل یک امتیاز از این بازی می‌ گرفتیم.

عنایتی که از بازی تیمش راضی نبود ادامه داد: شرمنده هواداران شدیم ولی باید در بازی های بعدی جبران کنیم.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: عنایتی
ارسال به دوستان
راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود فروش صندلی پزشکی بدون کنکور/ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه داد از کتیبه‌های داریوش تا امروز؛ خشکسالی چالشی تاریخی برای ایران