فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۵۸۳۵
انتشار: ۱۲:۴۳ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۴

شاه‌علیدوست: کار جلالی اصلا بد نبود

عصر ایران
هافبک نارنجی‌پوشان معتقد است در 2 بازی اخیر شکست حقشان نبوده است.
 
 هافبک نارنجی‌پوشان معتقد است در 2 بازی اخیر شکست حقشان نبوده است.


به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه علیدوست در مورد شکست مقابل تراکتورسازی گفت: برخلاف بازی قبلی‌مان مقابل ذوب‌آهن که خوب شروع نکردیم، این بازی خوب شروع کردیم ولی گل هایی که دریافت شد روی اشتباهات خودمان بود. در بازی هایی که مستحق باخت نبودیم، باختیم. متاسفانه در بازی دیروز بعد از دریافت گل اول نظم تیمی‌مان را از دست دادیم و نتوانستیم گل خورده را تلافی کنیم. به هر حال تراکتور مهره‌های خوب و تاثیرگذاری داشت. 

او در مورد اینکه قبول دارد تراکتورسازی گربه سیاهشان هست ادامه داد: در چند سال اخیر آنها پیروزی های بیشتری کسب کرده اند. این در حالی است که ما بازی های خوبی انجام داده ایم. 
این بازیکن در مورد صحنه ای که با بختیار رحمانی بر سر تصاحب توپ درگیری داشتند، نظرش را اینگونه بیان کرد: به هر حال اینگونه برخوردها در بازی ها پیش می‌ آید، بازی جان دار و محکمی بود. نیمه اول مدام سروش سمت من بود و نیمه دوم بختیار.

بازیکن سایپا در مورد عصبانیت مجید جلالی به دلیل شکست مقابل تراکتور و اینکه در پایان بازی توپ را با پایش محکم شوت کرد، گفت: به هر حال روی آقای جلالی هم فشار زیاد است. فکر می‌ کنم در مقابل کارهایی که انجام می‌ شود، کار آقای جلالی اصلا بد نبود. 

هافبک نارنجی پوشان در مورد نوسانات سایپا در بازی های انجام شده، می‌ گوید: ما از ابتدای فصل نوسان خاصی نداشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم اما این تعطیلات روند ما را به هم زد. تا قبل از آن 3، 4برد پشت سر هم داشتیم. اما وقفه 20 روزه ما را از روند خوبمان دور کرد. 

وی در مورد دیدار با صبای قم در هفته دهم اینگونه توضیح می‌ دهد: امیدوارم صبا را ببریم و نوار ناکامی هایمان را پاره کنیم.

شاه علیدوست در پایان در مورد شرایط مهدی ترابی هم‌تیمی‌اش و اینکه این بازیکن در این مدت خیلی درخشیده افزود: ترابی استعداد زیادی دارد. سوای از بحث فوتبالی اخلاقش هم بسیار خوب است الان هم توقع از او بالا رفته امیدوارم که در تیم‌ملی و سایپا بدرخشد. در فوتبالمان باید به اخلاق و بازی خوب جوان ها توجه کرد نه اینکه مدام منتظر این باشیم تا یک اتفاقی بیفتاد تا همه چیز سوال برود.
برچسب ها: سایپا
ارسال به دوستان
یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد!