فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۶۴۰۹
انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۴

برانکو: فردا هیچ‌کس حق کم کاری ندارد

عصر ایران
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران از هواداران این تیم دعوت کرد در مسابقه قبل از دربی ورزشگاه را تا جای ممکن پر کنند .

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران از هواداران این تیم دعوت کرد در مسابقه قبل از دربی ورزشگاه را تا جای ممکن پر کنند .

به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس سازمان لیگ ، برانکو گفت : می‌خواهیم با یک برد شیرین هواداران را خوشحال کنیم. من هواداران‌مان را دعوت می‌کنم تا به ورزشگاه آزادی بیایند و از تیم حمایت کنند.
بیایید کنار هم جشن بگیریم

بار دیگر به کار خودمان بر می‌گردیم. در خصوص ملوان نیاز نیست صحبتی کنم. قطعاً دیدار جام حذفی مقابل این تیم را به یاد دارید.مقابل ملوان در جام حذفی بازی بسیار سخت و دشواری داشتیم که در لحظات آخر و با یک گل این تیم را شکست دادیم. در 120 دقیقه تلاش کار سختی مقابل ملوان داشتیم و حالا بعد از بردی که در مشهد کسب کردیم به دنبال برد دیگری در لیگ و این بار مقابل ملوان هستیم. من از هواداران دعوت می‌کنم برای حمایت از تیم پرسپولیس فردا به ورزشگاه آزادی بیایند تا ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز در کنار یکدیگر شادی کنیم. هواداران مهمترین فاکتور برای ما هستند و هر کاری که ما انجام می‌دهیم برای خوشحالی آنهاست.
همه برای ترکیب اصلی رقابت می کنند

سوشا مکانی برای این بازی به ترکیب اصلی ما برمی‌گردد، اما نورمحمدی هنوز محروم است و مایکل اومانیا نیز به خاطر مصدومیت نمی‌تواند ما را همراهی کند. البته بابک حاتمی با رفع مصدومیت به تمرینات گروهی برگشته و رفته رفته آماده بازی می‌شود. دیگر نفرات نیز سرحال و با انگیزه رقابت بین خودشان را ادامه می‌دهند تا فردا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
موضوع استخدام پیروانی با هیئت مدیره ...

موضوع حضور افشین پیروانی در پرسپولیس را از شما می شنوم . من خبر ندارم و نمی‌دانم این موضوع تا چه حد صحت دارد. تا آنجا که می‌دانم هرگز چنین چیزی بین ما مطرح نشده است. در کل می‌گویم که همه چیز در باشگاه پرسپولیس برعهده اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه است و آنها هر تصمیمی که صلاح می‌دانند، اتخاذ می‌کنند.
طلسم را می شکنیم

واقعاً تاسف‌بار است که ما در فصل جاری به جز دیدار با ملوان در جام حذفی دیگر هیچ بردی در آزادی نداشته‌ایم. این به خاطر ضعف فنی نبوده، بلکه فوتبال است و برد و باخت دارد. در بازی فردا همه انتظار پیروزی تیم را داریم و ان‌شاءالله با حمایت تماشاگران این اتفاق رخ می‌دهد.
در بازی فردا صرفه جویی نمی کنیم

من بازیکنان را تا قبل از بازی با ملوان ممنوع‌المصاحبه کردم که درباره دربی هرگز صحبت نکنند، از این جهت که بازی با ملوان بسیار حائز اهمیت است. سه امتیاز این بازی به شدت موردنیاز ماست و من به عنوان مربی به هیچ وجه قصد ندارم به بازیکنی در بازی فردا استراحت دهم و در استفاده از شاگردانم صرفه‌جویی کنم. قطعاً هر بازیکنی که از دیگران آماده‌تر باشد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. طبیعی است که در جریان مسابقه حواسم به این باشد که بازیکنی کم‌کاری نکند، به این هدف که بخواهد برای دربی آماده باشد.
انتظارم از داوران قضاوت عادلانه است

انتظار من از داوران این است که دیدارهای ما را صادقانه و محترمانه سوت بزنند و امیدواریم در بازی فردا و بازی‌های بعد این اتفاق رخ دهد. خودتان بهتر می‌دانید پرسپولیس در این فصل چقدر از داوری ضربه خورد و اشتباهات داوری علیه تیم ما بوده است. انتظار دارم داوران بازی‌های پرسپولیس را صادقانه سوت بزنند. نمی‌خواهم به بازی‌های گذشته برگردم، اما تأکید می‌کنم انتظارم از داوران قضاوت عادلانه است.
ارسال به دوستان
عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس)