فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۶۵۱۴
انتشار: ۲۰:۱۴ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۴

عبدی: باید دلیل کاهش قرارداد قنبرپور را بپرسم

عصر ایران
سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برخی تصمیمات را نگرفتیم تا روز سه‌شنبه و چهارشنبه که جعفر کاشانی هم حضور داشته باشد.
سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برخی تصمیمات را نگرفتیم تا روز سه‌شنبه و چهارشنبه که جعفر کاشانی هم حضور داشته باشد.

به گزارش فارس، حسین عبدی پس از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست خبری گفت: در ابتدای صحبت‌هایم ایام محرم را تسلیت می‌گویم می‌خواستیم تصمیم‌هایی را بگیریم که موکول شد به سه شنبه و چهارشنبه که جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره هم حضور داشته باشد و امیدوارم تصمیم‌های مهمی بگیریم. بحث دیگر هیات مدیره مسایل حقوقی است که قبل از حضور ما در باشگاه رخ داده و آرایی علیه باشگاه داشته که باید از حقوق باشگاه دفاع کنیم و تاکنون پیگیری این مسایل را انجام داده‌ایم و هزینه این مسایل را باشگاه اکنون پرداخت می‌کند و تبعات آن را می‌بینیم.
حسین عبدی در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: بحث‌ها به این صورت بود که باید تصمیم‌هایی بگیریم که دچار تغییرات فوری و آنی نشویم. تصمیم‌هایی باید بگیریم که دیر نشده است. بحث اسپانسرینگ یکی دیگر از بحث‌ها بود که حوصله همه را سر برده که کار کارشناسی روی آن انجام شده است . 10 کارشناس روزی 8 ساعت روی آن کار کردند و 4 هفته زمان گذاشته‌اند و این ارقام . 10 ضربدر 8 ضربدر 4 هفته بکنید تا ببیند چقدر روی آن کار شده است. مدیرعامل را هم باید به شرایطی برسیم که برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت ما را یاری کند.
وی در مورد اینکه کاشانی در جلسات هیات مدیره  شرکت نمی‌کند، گفت: او باید در اینجا حضور داشته باشد و خودش بهتر می‌تواند مسایل را بگوید او مشکلات و مسایلی در جاهایی دیگر دارد و تا ظهر روز یکشنبه می‌تواند حضور داشته باشد و عصر یکشنبه درگیر است. نیامدن کاشانی به جلسات به خاطر ناراحتی نیست و مثل همه مسایل دیگر زمان‌بر است.
سخنگوی هیات مدیره باشگاه در مورد جایگزینی افشین پیروانی به جای برانکو، گفت: این حرف‌های حاشیه‌ای است که نباید قبل از بازی زده شود و همه باید از برانکو و باشگاه حمایت کنیم و چه بسا نتیجه گرفتن باشگاه به سود همه است و بیش از همه به هواداران مربوط می‌شود. به این مسایل حاشیه‌ای نمی‌پردازم و همه ما داریم از ارکان باشگاه که برانکو یکی از ارکان اصلی آن است حمایت می‌کنیم تا یکسری کارها درست پیش برود.
عبدی در مورد اینکه افرادی که خارج از هیات مدیره هستند شانس مدیرعاملی دارند،گفت: اکنون نمی‌توانم در مورد این مسایل صحبت کنم زیرا موضوعیتی ندارد و صورتجلسه هیات مدیره این نبود، بارها گفته‌ام طاهری کارش را به خوبی انجام می‌دهد و از قوانین عدول نمی‌کنیم و گاهی مسایل مهم‌تری پیش می‌اید که باید توضیح بدهم.
وی در مورد اینکه مسایل مهمی که قرار است با کاشانی انجام شود چیست، گفت: برخی مسایل باید با حضور کاشانی انجام شود چون رئیس هیات مدیره است. اما بحث‌های حقوقی انجام شد. برخی شکایت ها از باشگاه انجام شده و ما تلاش کردیم تعهدی انجام ندهیم که نتوانیم آن را اجرایی کنیم، حتی اگر زمان‌بر باشد. هزینه‌های باشگاه را بالا می‌برد. باید مسایل را ساماندهی کنیم. برخی مسایلی را مطرح می‌کنند و دانسته یا ندانسته اطلاعاتی می‌دهند که درست نیست. اسنادی در اختیار باشگاه است که اگر لازم باشد رسانه‌ای می‌کنیم و این مسایل را هم پیگیری می‌کنیم.
عبدی تصریح کرد: اگر دوستان در صحبت‌هایشان زیاده‌روی کنند ما واکنش نشان می‌دهیم و اسنادی که وجود دارد را منتشر می‌کنیم. برخی دوستان به مسایلی ورود می‌کنند که در حیطه کاری آنها نیست و این مسایل کار را به حاشیه می‌برد امیدوارم از این موج‌های تبلیغاتی که ایجاد می‌کنند پرهیز کنند نه اینکه ما جوابی نداشته باشیم نمی‌خواهیم درون خانواده پرسپولیس به کسی توهین شود. امیدوارم این بحث‌های مهم به جایگاهی برسانیم که باشگاه پرسپولیس از این تلاطم حقوقی خارج شود.
سخنگوی هیات مدیره در مورد تذکر به برانکو برای مصاحبه ، گفت: برخی اصحاب رسانه‌ صحبت‌ها و مصاحبه‌هایی را مطرح می‌کنند که برای باشگاه جز تنش چیز دیگر ندارد. قرار بود همه دوستان در چارچوب خاص و ادبیات خاص صحبت کنند.من در این مدت که مصاحبه کرده‌ام استرسی ایجاد نکرده‌ام. این بحث‌ها همیشه وجود دارد اما باید در چارچوب خودش وجود داشته باشد. در این مسایل من و مدیرعامل و همه ارکان باشگاه شامل حال آن می‌شویم و برخی مصاحبه‌ها ایجاد شبهه می‌کند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه مبلغ قرارداد قنبرپور 400 میلیون در سازمان لیگ اعلام شد اما اکنون 200 میلیون تومان شده، گفت: خود طاهری قرارداد قنبرپور را امضا کرده و وقتی این اتفاق افتاده است باید علتش را بپرسم که چطور به نصف این مبلغ قرارداد کاهش پیدا کرده است. این باشگاه متعلق به مردم است و از جیب مردم هزینه می‌شود چه اسپانسر بگیریم چه از پول دولت استفاده کنیم. قطعا صلاح بر این بوده که طاهری این کاهش را انجام داده است و اگر این اتفاق رخ داده تعهدات باشگاه به نصف کاهش داده شده است که مساله ‌بدی هم نیست.
برچسب ها: عبدی
ارسال به دوستان
بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران با حمله به کشتی سنگاپوری، توافق ترامپ را آزمود معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟