فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۰۹۶
انتشار: ۰۰:۴۱ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴

گل‌محمدی: داور 2 پنالتی ما را نگرفت

عصر ایران
سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: داور در 2 صحنه می‌توانست برای ما اعلام پنالتی کند.
 سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: داور در 2 صحنه می‌توانست برای ما اعلام پنالتی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 4 گل در یک بازی نشان از یک بازی جذاب و تماشاگرپسند دارد که در دیدار امروز 2 تیم نیز بازی زیبایی را ارائه دادند که همه از آن لذت بردیم.

وی افزود: در نیمه اول علیرغم شروع خوبی که داشتیم یک گل دریافت کردیم اما با فشاری که بر روی دروازه تیم حریف آوردیم آن گل را پاسخ دادیم ولی باز هم در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادیم و گل دیگری را دریافت کردیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در بین 2 نیمه و در رختکن جوی احساسی بر بازیکنانم حاکم بود که توانستیم پس از آن بازی خوبی را ارائه دهیم اما تراکتورسازان در ضدحمله بسیار خطرناک بودند و ما بعد از 3 گلی که عقب افتادیم تعویض‌های خوبی را انجام دادیم و با جنگیدن تا آخرین حد توان توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

گل‌محمدی گفت: به تیم تراکتورسازی به دلیل داشتن یک چنین بازیکنان خوبی تبریک می‌گویم و معتقدم آنان می‌توانند یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمان باشند.

وی در مورد تعویض‌های نه چندان کارساز تونی در این دیدار گفت: تعویض‌هایی که تیم تراکتورسازی داشت هم به خاطر وقت‌گیری و هم به خاطر حفظ نتیجه بود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: بر خلاف تعویض‌های ما که توانستند بازی را به تساوی بکشانند تعویض‌های تیم حریف جواب نداد.

گل‌محمدی با اشاره به عصبانیتش و کوبیدن کت خود به زمین تأکید کرد: عصبانیت من فنی بود و از دست بازیکنانم که تمرکز خود را از دست داده بودند عصبی بودم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که اعتراضات او را به دلیل ایجاد جنگ روانی و تأثیر بر روی داور داشت، گفت: تعصب شما به تراکتورسازی امری عادی محسوب می‌شود و چون در نیمه اول ما فشار زیادی را به روی خود احساس می‌کردیم بعد از اینکه بازی به تساوی کشیده شده شد به عقیده من داور در 2 صحنه می‌توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد که این کار را نکرد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: وقتی که در کنار زمین قرار می‌گیریم شاید هم به داور و هم به بازیکنان خودمان اعتراض کنیم که این موضوع امری طبیعی محسوب می‌شود.

گل‌محمدی گفت: در هر صورت خوشحالم که تراکتورسازی، هواداران و خبرنگاران متعصبی مثل شما دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گل محمدی
ارسال به دوستان
اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود