فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۳۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۳۶۸
انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴

علم کشی، جان جوان 24 ساله را گرفت

یک جوان 24 ساله قزوینی در حال حمل علم دچار ایست قلبی شد.

به گزارش تابناک، محمد حسن ارداقیان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با تایید این خبر گفت: این جوان به دلیل حمل علامت دچار عارضه ایست قلبی شد و تلاش نیروهای فوریت‌های پزشکی برای احیای قلب او نتیجه‌ای نداشت و پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

کشیدن علامت از جمله سنت‌های محرم در ایران است که پیش از این یک بار در سال ۸۶ با ابلاغ نیروی انتظامی ممنوع شده بود، اما این ممنوعیت لغو شد.

برچسب ها: علم کشی ، ایست قلبی
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۳۹
غیر قابل انتشار:
من م نمن
Germany
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
9
69
رسم بودن هر چیزی دلیل بر خوب بودنش نیست . هر چه زودتر باید این کار را ممنوع کنند تا هم جان جوانانمان به خطر نیفتد هم راه بندون و ترافیک و دیسک کمر کمتر شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
3
94
والا نهضت امام حسین شعور و تفکر می خواد، نه زور بازو.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
6
37
خدا بیامرزدش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
16
46
لعنت بر انگلیس!
عباس
Japan
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
7
32
علامت ؟
حمل علامت یعنی چه ؟
زیردریایی تحقیقاتی پس از کشفی بزرگ زیر یخ‌های قطب جنوب ناپدید شد گرما در چند شهر اروپا رکورد زد/ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه این نان قند خون را کنترل و از دیابت پیشگیری می کند «حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟