فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۸۰۷۹
انتشار: ۲۲:۴۸ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۴
فرکی:

در نیمه‌دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد

عصر ایران
سرمربی سپاهان گفت: در نیمه دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد. حریف از فرصت‌های خود استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل مسابقه را به تساوی رساند.

سرمربی سپاهان گفت: در نیمه دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد. حریف از فرصت‌های خود استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل مسابقه را به تساوی رساند.

به گزارش فارس، حسین فرکی در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال اهواز، گفت: متاسفانه 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. دلیل این مسئله هم خودمان بودیم بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بعد از گل اول یک توپ را به تیر دروازه‌ حریف زدیم اگر این توپ گل می‌شد شرایط برای زدن گل‌های سوم و چهارم هم فراهم می‌شد. در نیمه اول تیم برتر بودیم اما بعد از گل یک مقدار بی تفاوت بودیم. در نیمه دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد. حریف از فرصت‌های خود استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل مسابقه را به تساوی رساند.
وی افزود: با توجه به شکست هفته قبل مقابل استقلال تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم تا در دیدار امروز عملکرد خوبی داشته باشند اما موفق نشدیم فکر می کنم تیم ما هنوز تحت تاثیر باخت هفته قبل بود و این مسئله روی کیفیت نفرات ما تاثیر منفی گذاشت. در نهایت 2 امتیاز از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم این مسئله را جبران کنیم.
سرمربی سپاهان در ادامه اظهار داشت: بعد از هفته پنجم با توجه به نبودن احسان حاج صفی و 2 بازیکن خارجی تیم مان دچار مشکل شدیم. امروز وریا غفوری و حبیب گردانی را نداشتیم از نفرات جوان استفاده کردیم اما هنوز قدرت لازم را نداریم. مهاجمی مثل پریرا که گلزن است حضورش مهم است. وقتی گل نزنیم گل می‌خوریم. به هر حال با شرایطی که داریم کنار می‌آییم.
فرکی در مورد اینکه چه زمانی پریرا و پادوانی می‌توانند برای سپاهان بازی کنند، گفت: این نفرات تا دیروز با ما بودند و به مرخصی یک ماهه رفتند باید بازهم به جمع ما بازگردند تا در نیم فصل دوم در جمع ما حضور داشته باشند.
وی در مورد اینکه آِیا بعد از نیم فصل شرایط سپاهان خوب خواهد شد، گفت:‌ در مورد آینده نمی‌توانم پیش بینی داشته باشم اما تاکنون نبود این نفرات به ما لطمه زده است. یک جای خالی داریم و باید جای بازیکنی مثل حاج‌صفی که از جمع ما جدا شده هم بازیکن بگیریم. نیاز داریم تقویت شویم.
سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا با شرایط موجود کارتان را در تیم ادامه می‌دهید، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید به سوال شما پاسخ ندهم تا کار بیشتر جلو برود.
وی در مورد اینکه آیا با باشگاه مشکلی دارد، گفت: خیر با باشگاه مشکلی ندارم کارم را طبق روال انجام می‌دهم و امیدوارم شرایط تیم در ادامه بهتر شود.
برچسب ها: فرکی
ارسال به دوستان
پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس) فرمانده روسی آتریاد تبریز و عده‌ای از سربازان روسی و ایرانی قزاقخانه در دوره قاجار(عکس) آلپاین A290؛ تلفیق میراث رالی با فناوری الکتریکی (+عکس) یکی از زیباترین صورت های مرسدس بنز از HWA EVO (+عکس) تهدید رئیس جمهور به مرگ چه پیامدهایی دارد؟ کاتیدید برگ‌مانند ؛ سخت است باور کنید که برگ نیست! (+عکس) مدرنیسم سوسیالیستی ساختمان وزارت کشاورزی در کیشیناو؛ میراث معماری شوروی (+عکس) نقش پررنگ ۳ ژن در ۶ اختلال روانی معمار ضیافت‌های بلورین؛ تکنوکراسی در خدمت رئالیتی‌شو شاهکار معماری بروتالیست برزیل در خیابان پائولیستا (+عکس) تصاویر هوایی دیدنی از شهر شیکاگو هر روز شیر بخوریم یا نه؟ استایل و گریم متفاوت نیک‌آفرید سماواتی بازیگر نقش سایه در سریال کلاغ (+عکس)