فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۹۱۲۶
انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۴

بنگر: 11 به 14 بازی کردیم

عصر ایران
محسن بنگر که امروز نمایش خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت، از اتفاقات داخل زمین به شدت عصبانی بود.

محسن بنگر که امروز نمایش خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت، از اتفاقات داخل زمین به شدت عصبانی بود.

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه فولادشهر، بنگر گفت: درود به شرف بازیکنان ما که 120 دقیقه جنگیدند. اشتباهات کشنده عامل شکست ما بود. 

او درباره داوری این بازی هم گفت: شما خودتان دیده اید چرا از من سوال می‌ کنید؟ خودتان صحنه را دیدید و می‌ توانید نظر بدهید. ما در این بازی 11 به 14 بازی کردیم و در شرایط نا برابر به ذوب آهن باختیم.

بنگر درپایان از طرفداران پرسپولیس حاضر در فولادشهر تشکر کرد.
برچسب ها: بنگر
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا