فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۹۵۱۴
انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۴
درد دل داور جنجالی با "ورزش سه"

عذر خواهی جهانبازی از پرسپولیسی ها

عصر ایران
یدالله جهانبازی داور بازی جنجالی پرسپولیس - ذوب آهن از هوادران باشگاه پرسپولیس عذر خواهی کرد.
 یدالله جهانبازی داور بازی جنجالی پرسپولیس - ذوب آهن از هوادران باشگاه پرسپولیس عذر خواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جهانبازی دقایقی پیش با تاکید بر این نکته که داوران حق مصاحبه ندارند ، از طرفداران پرسپولیس بابت تصمیم به اخراج دروازه بان این تیم عذر خواست . البته این اشتباه مستقیما متوجه این داور بین المللی فوتبال ایران نیست و او بر اساس رای کمک داور تصمیم به اخراج صادقی گرفته است.

او که از چهارشنبه شب شدید ترین حملات را متوجه خوددیده است، خطاب به هواداران پرسپولیس می گوید : اشتباه در داوری اجتناب ناپذیر است و من از اینکه پرسپولیس یکی از مسیرهای رسیدن به جام را زا دست داده و این مسئولیت متوجه ماست واقعا ناراحت هستم.

جالب است بدانید به اسم این داور فوتبال ایران صفحه ای در اینستاگرام باز شده و هواداران پرسپولیس بدترین فحاشی ها را به در این صفحه به او داشته اند. وی که کارشناسی های داوری را نیز خوانده و شنیده است، از برخی حرف ها به شدت دلخور به نظر می رسد؛ از جمله ، اظهار نظر شدید اللحن رضاغیاثی رییس سابق کمیته داوران که با لحنی بد اضافه وزن وی را مورد خطاب قرار داده بود.

جهانبازی که در این گیرودار تنهاست ، جامعه فوتبال و خانواده بزرگ هواداران پرسپولیس را به سعه صدر دعوت می کند . و البته راهی هم جز این نیست چراکه در فوتبال راهی برای بازگشت نتیجه وجود ندارد.

جهانبازی در توضیح صحنه اخراج می گوید: ذوب آهن ضدحمله سریعی زد و من از صحنه جا ماندم و صحنه را دقیق ندیدم . کمک داور من خطای هند ایمان صادقی را اعلام کرد. من به کمک داورم گفتم پرسپولیسی 10 نفره می شود و 3 بار هم این موضوع را تاکید کردم اما او گفت که صحنه را دیده است و بنابراین رای به اخراج صادقی دادیم . بعد از بازی هم آقای میرزا بیگی که با پرسپولیسی ها رد یک پرواز بود ، از آقای خوردبین عذرخواهی کرد و گفته که من این تصمیم را با مشورت او گرفته ام .

 او همچنین درباره نحوه قضاوتش بعد از اخراج هم گفت : خیلی سخت بود و من مجبور به مدارا بودم چون با هر سوت بازیکنان و کادر فنی و هواداران پرسپولیس من را زیر فشار می گذاشتند . البته شاید این موضوع خیلی هم غیر طبیعی نبود اما این حد از فشار روی یک داور واقعا طبیعی نیست . انگار 100 دقیقه در جهنم بودم .

همچنین این داور بین المللی فوتبال ایران درباره موضوع پیشنهاد 20 میلیونی به کمک داورش داوود رفعتی هم گفت : در انتقال و نوشتن این مصاحبه اشتباهی صورت گرفته که از شما می خواهم اصلاحش کنید . منظور من این بود آن مسابقه که تکلیف سقوط یک تیم را روشن می کرد 20 میلیارد می ارزد نه اینکه به من یا کمک ام پیشنهاد مالی شده بود .
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: جهانبازی
ارسال به دوستان
مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود