فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۲۹۸۲
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۴

سقوط یک پهپاد در خوزستان

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان از سقوط یک فروند پهپاد در شهرستان شوش خبر داد.

قدرت‌الله دهقان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این پهپاد ظهر امروز (30 آبان) در یکی از روستاهای شهرستان شوش سقوط کرده است، اظهار کرد: لاشه‌ این پهپاد جمع‌آوری و در اختیار نیروهای هوافضا قرار گرفته است.

وی افزود: بررسی‌های بیشتری برای علت و شناسایی این پهپاد انجام خواهد شد.

معاون انتظامی استانداری خوزستان گفت: اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و این سقوط خسارتی به دنبال نداشته است.
برچسب ها: پهپاد ، خوزستان
ارسال به دوستان
قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد