فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۳۶۴۵
انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۴

مدیرعامل استقلال اهواز گول دلالان را خورد

عصر ایران
سیاوش بختیاری زاده می‌گوید مدیر استقلال اهواز گول دلالان را خورد.

سیاوش بختیاری زاده می‌گوید مدیر استقلال اهواز گول دلالان را خورد.

سیاوش بختیاری زاده در گفت‌وگو با "ورزش سه"، درباره دوران حضورش در استقلال اهواز گفت: با تیمی که سه روز بسته شد در قم روبری اسطوره فوتبال ایران آقای علی دایی و صبا قم بازی کردیم که دران بازی مساوی گرفتیم، در بازی بعدی توانستیم تیم سیاه جامگان را  شکست بدهیم، در بازی سوم عالم و آدم دیدند که برد برابر استقلال تهران  حق سیاوش و استقلال اهواز بود اما اشتباهات وحشتناک داوری باعث شد از آن بازی امتیازی نگیریم. 

وی در ادامه گفت: بازی چهارم با ذوب‌آهن و یحیی گل محمدی در اصفهان با تیم قدر آنها در اصفهان مساوی گرفتیم و اگر هم شانس داشتیم برنده‌اند آن بازی می‌شدیم، همان ذوب آهنی که  استقلال و پرسپولیس رو در آزادی شکست داد و در بازی پنجم با گسترش تبریز همان روز بازی، هشت بازیکن اصلی تیم به دلایل مختلف اردو رو ترک کردند و ما با یک مشت جوان با غیرت روبری گسترش بازی کردیم و دران بازی یک پنالتی از دست دادیم و گل صحیح ما به اشتباه آفساید اعلام شد و یک تک‌به‌تک را از دست دادیم. 

بختیاری زاده می‌گوید: تیم  من آبرومند و با شخصیت بود ولی متأسفانه از هفته پنجم به بعد بود که نداشتن پول و نبود امکانات مدیریت سخت‌افزاری و نرم افزاری باعث شد آن اتفاقات رخ بدهد و از آنها بدتر اتفاقت هتل استقلال تهران و دلال‌های که مثل لاشخور و موریانه به جان تیم استقلال افتادند و در نهایت مدیر ساده دل ما که آدم خوب و محترمی هست ولی فوتبالی نیست گول دلالان رو خورد و باعث شد که دیگر سیاوش نباشد. 

سرمربی سابق استقلال اهواز همچنین گفت: شاید بعضی از دوستان به من خورده بگیرند که چرا به آقای حنطهبه عنوانیک همکار نگاه نکردم من در اینجا از تمام همکاران در کل  ایران عذر خواهی می‌کنم ولی شأن فوتبال خوزستان بیشتر از آن هست که بعد از سیاوش بخواهند حنطه را سرمربی فوتبال استقلال اهواز بکنند همه دیدند که از روز اول که آقای حنطه آمدند با چه ادبیات زشتی گفتند که تیم له شده را تحویل گرفتم ولی الآن بعد از چهار هفته نتایج آقای حنطه را دیدیم.

 تیم من پول نداشت، تیم من بازیکنان قهر کرده داشت آقای حنطه باید خودش را جای آن روزهای من می‌گذاشت. من مجبور شدم به خاطر تیم خودم چمن زمین تمرین را کوتاه کنم در اینجا جا دارد از سربازان پادگان شهید سلیمی که ما در آنجا تمرین می‌کردیم تشکر کنم که وقتی دیدند یک سرمربی لیگ برتر خودش این کارها را انجام می‌دهد به کمک ما آمدند تشکر کنم.
 
من برای فوتبال خوزستان که مهد فوتبال ایران است تأسف می‌خورم که مربی که حتی مدرک  عالی آسیا را ندارد سرمربی تیم ریشه دارِ استقلال اهواز می‌شود و نتایج معمولی و در حد انتظار از ایشان ببینیم.

 او در ادامه گفت: من تشکر می‌کنم از محمد غلامی که بهترین صحبت‌ها را کرد تیم من بهترین تیم پنج هفته اول بود و خیلی‌ها آن را پدیده لیگ می‌دیدند ولی بدترین حادثه برای تیم من ورود دلال‌ها و آدم‌های فرصت طلب به تیمم بود که به خاطر نفوذ و اهداف شیطانی که در سر داشتند و سیاوش را سد راه خود می‌دیدند تصمیم به برکناری من گرفتند و متأسفانه مربی را آوردند که بنا به میل و تصمیم آنها عمل می‌کند. من در آخر فقط به حرمت کانون هواداران استقلال اهواز و هواداران خونگرم لشکرآباد، رفیش آباد و تمام هواداران استقلال اهواز سکوت می‌کنم.
برچسب ها: استقلال اهواز
ارسال به دوستان
سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است