فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۴۵۰۵
انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۴

دردسرهای تبلیغ دولت قبل، برای صداوسیما

روزنامه خراسان نوشت: با گذشت چند سال از یک قرارداد بین دولت قبل و صداوسیما برای پخش برنامه تبلیغاتیِ یکی از شرکت‌های مهم دولتی، مبلغ تعیین شده پرداخت نشده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده، این بدهی توسط دولت یازدهم پرداخت شد.

بر اساس گزارش یک مقام مسئول در دولت پیرامون شکایت سازمان صداوسیما از یکی از شرکت‌های مهم دولتی، مشخص شده است که پس از گذشت چند سال از پخش یک برنامه درباره فعالیت‌های دولت سابق در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و عمران کشور در بخش‌های مختلف، هنوز مبالغ مصوب در قرارداد میان این نهاد دولتی و رسانه ملی برای پخش این برنامه واریز نشده که با پیگیری مسئولان این سازمان و تأکیدات مدیران ارشد اجرایی، این مبلغ طی روزهای گذشته به رسانه ملی پرداخت شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر